{"id":13057,"date":"2020-12-23T12:42:34","date_gmt":"2020-12-23T12:42:34","guid":{"rendered":"https:\/\/normativamunicipal.com\/uncategorized\/imposto-compensatorio-ambiental-mineiro-en-galicia\/"},"modified":"2020-12-23T12:42:34","modified_gmt":"2020-12-23T12:42:34","slug":"imposto-compensatorio-ambiental-mineiro-en-galicia","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057","title":{"rendered":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia"},"content":{"rendered":"<p><strong>ORDE do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro.<\/strong><\/p>\n<p><!--more-->[sc name=\u00bbGu\u00eda del Interventor Municipal\u00bb ]<br \/>\nA Lei 12\/2014, do 22 de decembro, de medidas fiscais e administrativas, crea no cap\u00edtulo III do seu t\u00edtulo I o imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM), tributo propio da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, de car\u00e1cter ambiental, orientado a compensar as externalidades negativas xeradas polas actividades de extracci\u00f3n, explotaci\u00f3n e almacenamento de minerais met\u00e1licos industriais e metais preciosos. O ICAM config\u00farase como un imposto ambiental finalista que pretende internalizar o custo do uso que do ambiente fai a actividade mineira que se desenvolve no territorio da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, incentivar a aplicaci\u00f3n das melloras t\u00e9cnicas, ferramentas e pr\u00e1cticas de xesti\u00f3n ambiental polo sector mineiro galego, promover a aceleraci\u00f3n na restauraci\u00f3n das superficies e solos afectados e promover a investigaci\u00f3n e desenvolvemento de procesos mineiros m\u00e1is eficientes desde o punto de vista ambiental. Constit\u00fae o seu feito impo\u00f1ible, consonte co disposto no artigo 12.Un da Lei 12\/2014, a alteraci\u00f3n da superficie ou solo como consecuencia da extracci\u00f3n a partir das concesi\u00f3ns de explotaci\u00f3n da secci\u00f3n C), nos termos da Lei 22\/1973, do 21 de xullo, de minas, referidas a minerais met\u00e1licos industriais e metais preciosos, as\u00ed como o dep\u00f3sito ou almacenamento en vertedoiros p\u00fablicos ou privados, situados na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, de residuos mineiros, procedentes da extracci\u00f3n ou derivados do proceso de beneficio, dos minerais met\u00e1licos industriais e de metais preciosos da secci\u00f3n C), nos termos da Lei 22\/1973, do 21 de xullo, de minas. Consonte o establecido no artigo 15.Un da Lei 12\/2014, son suxeitos pasivos do ICAM en calidade de contribu\u00edntes as persoas f\u00edsicas, xur\u00eddicas ou entidades do artigo 35.4 da Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria (LXT), que, baixo calquera t\u00edtulo, realicen as actividades constitutivas do feito impo\u00f1ible do imposto, a\u00ednda cando non sexan titulares das concesi\u00f3ns mineiras outorgadas para recursos minerais met\u00e1licos industriais e metais preciosos da secci\u00f3n C), ao abeiro da Lei 3\/2008, do 23 de maio, de ordenaci\u00f3n mineira de Galicia ou, de ser o caso, das autorizaci\u00f3ns das instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento de residuos e o que realice a explotaci\u00f3n do dep\u00f3sito ou almac\u00e9n dos residuos mineiros. No caso de que o almacenamento de residuos prove\u00f1a do tratamento de minerais extra\u00eddos noutra explotaci\u00f3n, mesmo f\u00f3ra do territorio da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, ser\u00e1 suxeito pasivo contribu\u00ednte o que realice a explotaci\u00f3n do dep\u00f3sito ou almac\u00e9n dos residuos mineiros. O per\u00edodo impositivo \u00e9 o ano natural, segundo o establecido no artigo 13.Un da Lei 12\/2014. O imposto devind\u00edcase o 31 de decembro de cada ano natural, ag\u00e1s no \u00faltimo ano de actividade, que se producir\u00e1 o d\u00eda en que a autoridade competente reco\u00f1eza o cesamento da actividade ou clausure o almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos, segundo corresponda ao feito impo\u00f1ible, tal e como disp\u00f3n o artigo 13.Dous da Lei 12\/2014.<br \/>\nConsonte o artigo 19.Tres da lei, os suxeitos pasivos est\u00e1n obrigados a presentar autoliquidaci\u00f3n do ICAM por cada unha das concesi\u00f3ns e por cada unha das instalaci\u00f3ns receptoras de residuos mineiros que exploten, determinar\u00e1n a d\u00e9beda tributaria correspondente e ingresar\u00e1n o seu importe, na forma, prazos e lugar, segundo os modelos e de conformidade coas instruci\u00f3ns que estableza a conseller\u00eda competente en materia de facenda mediante orde. Igualmente, os suxeitos pasivos estar\u00e1n obrigados a efectuar pagamentos \u00e1 conta do importe da d\u00e9beda tributaria definitiva por aplicaci\u00f3n do tipo de gravame sobre a base impo\u00f1ible provisional acumulada desde o principio do per\u00edodo impositivo ata o final do prazo a que se refira o pagamento autoliquidando e ingresando o seu importe na cont\u00eda, condici\u00f3ns, forma, lugar e prazos determinados na orde da consellar\u00eda competente en materia de facenda. O artigo 19.Dous da lei establece que a Administraci\u00f3n establecer\u00e1 un rexistro obrigatorio de concesi\u00f3ns e de instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento de residuos obxecto de gravame e das caracter\u00edsticas destas. A estrutura, contido e sede do rexistro, as\u00ed como os procedementos para a s\u00faa formaci\u00f3n e mantemento, determinaranse mediante orde da conseller\u00eda competente en materia de facenda.<br \/>\nConsonte a disposici\u00f3n derradeira quinta da lei, o ICAM exixirase respecto \u00e1s alteraci\u00f3ns de superficie e solo e aos dep\u00f3sitos ou almacenamentos que te\u00f1an lugar ou se constit\u00faan desde o 1 de xaneiro de 2015, e establ\u00e9cese a obriga de que os suxeitos pasivos declaren a superficie total afectada polas explotaci\u00f3ns e instalaci\u00f3ns, expresada en hect\u00e1reas ou fracci\u00f3ns de superficies alteradas e non restauradas, as\u00ed como as toneladas depositadas ou almacenadas de residuos s\u00f3lidos e\/ou os metros c\u00fabicos de volume depositados ou almacenados de residuos non s\u00f3lidos en 31 de decembro de 2014.<br \/>\nO artigo 18.Un da lei establece que a consellar\u00eda competente en materia de facenda aprobar\u00e1 as normas de aplicaci\u00f3n do tributo e o artigo 19.Catro poder\u00e1 dispor que as declaraci\u00f3ns e autoliquidaci\u00f3ns do ICAM se efect\u00faen mediante os programas inform\u00e1ticos de axuda que, se \u00e9 o caso, se aproben. As\u00ed mesmo, poder\u00e1 exixir a obrigatoriedade da s\u00faa presentaci\u00f3n e o aboamento mediante medios telem\u00e1ticos.<br \/>\nPola s\u00faa parte, o n\u00famero dous da disposici\u00f3n derradeira cuarta da lei autoriza a conseller\u00eda competente en materia de facenda para aprobar as disposici\u00f3ns que sexan necesarias para a aplicaci\u00f3n do ICAM.<br \/>\nO ICAM rexerase pola lei da s\u00faa creaci\u00f3n, polas normas regulamentarias ditadas no seu desenvolvemento, as\u00ed como polas disposici\u00f3ns xerais en materia tributaria, a LXT e os regulamentos que a desenvolven. O artigo 96 da LXT compele a Administraci\u00f3n tributaria a promover a utilizaci\u00f3n das t\u00e9cnicas e medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos e telem\u00e1ticos necesarios para desenvolver a s\u00faa actividade e o exercicio das s\u00faas competencias. As\u00ed mesmo, cando sexa compatible cos medios t\u00e9cnicos de que dispo\u00f1a a Administraci\u00f3n tributaria, a cidadan\u00eda poderase relacionar con ela para exercer os seus dereitos e cumprir coas s\u00faas obrigas mediante t\u00e9cnicas e medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos e telem\u00e1ticos coas garant\u00edas e requisitos previstos en cada procedemento. Do mesmo xeito, f\u00edxanse os principais supostos en que cabe a utilizaci\u00f3n destes medios, cunha ampla habilitaci\u00f3n regulamentaria. O Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo, polo que se aproba o Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, cont\u00e9n as normas regulamentarias aplicables en materia de censos da Administraci\u00f3n tributaria, en materia de cumprimento de obrigas tributarias, inclu\u00eddas as formais, en materia de principios, disposici\u00f3ns xerais e procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos. En concreto, no seu t\u00edtulo III cont\u00e9n as normas regulamentarias concernentes aos principios e disposici\u00f3ns xerais da aplicaci\u00f3n dos tributos e, destacadamente, ao emprego de medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos e telem\u00e1ticos das actuaci\u00f3ns e procedementos tributarios, e no seu t\u00edtulo IV cont\u00e9n, entre outras, as normas regulamentarias aplicables na presentaci\u00f3n de declaraci\u00f3ns, autoliquidaci\u00f3ns, comunicaci\u00f3ns de datos e nas actuaci\u00f3ns e procedementos de comprobaci\u00f3n de obrigas tributarias principais, accesorias e formais. \u00c9 destacable que no regulamento se faculta a persoa titular do ministerio competente en materia de facenda e os \u00f3rganos equivalentes das comunidades aut\u00f3nomas, que no caso da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia \u00e9 a persoa titular da conseller\u00eda competente en materia de facenda, para que mediante orde aprobe modelos e sistemas normalizados de autoliquidaci\u00f3ns, declaraci\u00f3ns, comunicaci\u00f3ns, solicitudes ou calquera outro medio previsto na normativa tributaria, os requisitos e condici\u00f3ns para a s\u00faa presentaci\u00f3n, determine os supostos e condici\u00f3ns en que os obrigados tributarios deber\u00e1n presentar por medios electr\u00f3nicos as s\u00faas declaraci\u00f3ns, autoliquidaci\u00f3ns, comunicaci\u00f3ns, solicitudes e calquera outro documento con transcendencia tributaria, e dite as correspondentes normas de desenvolvemento aplicables \u00e1s actuaci\u00f3ns e procedementos tributarios que se realicen por medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos ou telem\u00e1ticos e \u00e1s relacionadas cos medios de autenticaci\u00f3n utilizados pola Administraci\u00f3n tributaria. Do mesmo xeito, poder\u00e1 aprobar a utilizaci\u00f3n de modalidades simplificadas ou especiais de declaraci\u00f3n, autoliquidaci\u00f3n ou comunicaci\u00f3n de datos e os supostos en que os datos consignados se entender\u00e1n subsistentes para per\u00edodos sucesivos, se o contribu\u00ednte non comunica variaci\u00f3n neles.<br \/>\nAs novas tecnolox\u00edas aplicadas aos procedementos xestores de tributos son un instrumento id\u00f3neo para conxugar os principios de eficacia da Administraci\u00f3n tributaria e a limitaci\u00f3n dos custos indirectos ao contribu\u00ednte e, nesta li\u00f1a, a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica de tributos ofr\u00e9celles a posibilidade de evitar desprazamentos \u00e1s oficinas xestoras ou \u00e1s entidades bancarias para realizar o pagamento, as\u00ed como a presentaci\u00f3n dos tributos f\u00f3ra do horario normal de atenci\u00f3n ao p\u00fablico. Ao mesmo tempo, a utilizaci\u00f3n dos programas que a Administraci\u00f3n tributaria implementa para a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica dos tributos facilita cubrir os modelos, guiando o contribu\u00ednte na introduci\u00f3n dos datos, evitando a reiteraci\u00f3n destes e ofrec\u00e9ndolle unha axuda en li\u00f1a.<br \/>\nBaixo esta \u00f3ptica, a conseller\u00eda competente en materia de facenda v\u00e9n prestando unha especial atenci\u00f3n \u00e1s posibilidades que ofrecen as novas tecnolox\u00edas para lles facilitar aos cidad\u00e1ns o cumprimento voluntario das obrigas tributarias desde o ano 2003. A experiencia xestora no tratamento dos modelos presentados en papel e os presentados de forma electr\u00f3nica po\u00f1en tam\u00e9n de manifesto as vantaxes desta forma de pagamento e presentaci\u00f3n fronte \u00e1 outra. Por todo isto, e en uso da facultade xen\u00e9rica de establecer a obrigatoriedade de comunicarse coas administraci\u00f3ns p\u00fablicas empregando exclusivamente medios electr\u00f3nicos, cando os interesados te\u00f1an garantido o acceso e dispo\u00f1ibilidade dos medios tecnol\u00f3xicos precisos, consonte o disposto na normativa en vigor na materia, establ\u00e9cese, con car\u00e1cter xeral, a obriga de cumprir as obrigas tributarias principais e accesorias contidas na normativa deste tributo de maneira electr\u00f3nica.<br \/>\nMediante esta orde, establ\u00e9cese a regulaci\u00f3n aplicable ao cumprimento das obrigas tributarias concernentes ao ICAM consonte os principios e disposici\u00f3ns xerais regulamentarias contidas na normativa xeral tributaria, e apr\u00f3banse os modelos en formato electr\u00f3nico de declaraci\u00f3ns e de autoliquidaci\u00f3ns do ICAM, normativa que ser\u00e1 de aplicaci\u00f3n para o cumprimento das obrigas tributarias devindicadas desde o 1 de xaneiro de 2015, data en que entrou en vigor a Lei 12\/2014.<br \/>\nAs\u00ed, en virtude do exposto, de acordo coa competencia establecida no artigo 19 e a autorizaci\u00f3n contida no n\u00famero dous da disposici\u00f3n derradeira cuarta da Lei 12\/2014, do 22 de decembro, de medidas fiscais e administrativas, e de acordo co Consello Consultivo de Galicia,<br \/>\nACORDO:<br \/>\nCAP\u00cdTULO I<br \/>\nDisposici\u00f3ns xerais<br \/>\nArtigo 1. Obxecto<br \/>\nA presente orde ten por obxecto establecer o r\u00e9xime xur\u00eddico aplicable ao cumprimento das obrigas tributarias concernentes ao imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM).<br \/>\nArtigo 2. Obriga de declaraci\u00f3n, presentaci\u00f3n e pagamentos electr\u00f3nicos<br \/>\nOs suxeitos pasivos deber\u00e1n cumprir as obrigas tributarias concernentes ao ICAM, \u00e1s cales se refire esta orde, por medios electr\u00f3nicos, sen prexu\u00edzo do disposto na disposici\u00f3n adicional primeira. Para isto deber\u00e1n empregar as aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas que a Axencia Tributaria de Galicia (Atriga) po\u00f1a \u00e1 s\u00faa disposici\u00f3n na Oficina Virtual Tributaria (OVT), nas condici\u00f3ns e consonte os procedementos previstos nesta orde. O c\u00f3digo na Gu\u00eda de procedementos e servizos \u00e9 FA009A.<br \/>\nArtigo 3. Usuarios autorizados<br \/>\n1. Para os efectos do disposto no artigo 2, as aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas relacionadas con este imposto deber\u00e1n ser empregadas polos usuarios que se relacionan a seguir, sempre que sexan previamente autorizados pola Direcci\u00f3n da Atriga:<br \/>\na) Os suxeitos pasivos que dispo\u00f1an do correspondente certificado de usuario outorgado pola F\u00e1brica Nacional de Moeda e Timbre-Real Casa da Moeda (FNMT-RCM) para a presentaci\u00f3n e pagamento dos seus propios tributos, ou doutras autoridades certificadoras admitidas pola conseller\u00eda competente en materia de facenda.<br \/>\nb) As persoas profesionais colexiadas, as\u00ed como as entidades, as instituci\u00f3ns ou organizaci\u00f3ns representativas de sectores ou intereses sociais, laborais, empresariais ou profesionais, que subscribisen coa Administraci\u00f3n tributaria da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia o correspondente convenio de colaboraci\u00f3n, nos termos acordados neste.<br \/>\n2. Os usuarios anteriores, para poder empregar as aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas deste imposto, deber\u00e1n estar previamente autorizados. Para estes efectos, deber\u00e1n presentar ante a Direcci\u00f3n da Atriga unha solicitude de autorizaci\u00f3n xunto a unha ficha de usuario, axustadas aos modelos que cont\u00e9n o anexo I, con anterioridade ao primeiro prazo en que deban cumprir as obrigas tributarias referidas a este imposto. Outorgarase a autorizaci\u00f3n a todos aqueles que re\u00fanan as condici\u00f3ns establecidas no n\u00famero 1.<br \/>\nArtigo 4. Aprobaci\u00f3n de modelos en formato electr\u00f3nico<br \/>\nApr\u00f3banse os modelos en formato electr\u00f3nico que figuran nos anexos II e III e que se relacionan a seguir, para os efectos da aplicaci\u00f3n do ICAM:<br \/>\nModelo 008. Modelo de declaraci\u00f3n de alta\/modificaci\u00f3n de datos no Censo electr\u00f3nico de concesi\u00f3ns e instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento mineiros.<br \/>\nModelo 013. Modelo de autoliquidaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM).<br \/>\nArtigo 5. Singularidade dos suxeitos pasivos do ICAM<br \/>\nNo suposto de que un mesmo suxeito pasivo te\u00f1a en explotaci\u00f3n m\u00e1is dunha instalaci\u00f3n ou desenvolva m\u00e1is dunha actividade polas cales se considere que realiza o feito impo\u00f1ible do imposto, as declaraci\u00f3ns e autoliquidaci\u00f3ns reguladas nesta orde e o resto das obrigas tributarias que se deban cumprir referiranse a cada unha das ditas instalaci\u00f3ns ou actividades, salvo que estivesen amparadas por un \u00fanico t\u00edtulo habilitante.<br \/>\nArtigo 6. Censo electr\u00f3nico de concesi\u00f3ns e instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento mineiros (Cecidam)<br \/>\n1. Cr\u00e9ase o Censo electr\u00f3nico de concesi\u00f3ns e instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento mineiros (Cecidam), instrumento que ser\u00e1 empregado pola Administraci\u00f3n tributaria galega para os efectos da aplicaci\u00f3n do ICAM.<br \/>\n2. O Cecidam conter\u00e1, ademais dos datos sinalados na normativa xeral tributaria, os datos declarados mediante o modelo 008.<br \/>\n3. Inscribiranse no censo todas as concesi\u00f3ns, actividades e instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamento de residuos que realicen o feito impo\u00f1ible gravado polo imposto consonte o establecido no artigo 12 da Lei 12\/2014, do 22 de decembro, de medidas fiscais e administrativas. Para estes efectos, sen prexu\u00edzo das consecuencias que deriven do incumprimento das obrigas sinaladas na secci\u00f3n 1\u00aa do cap\u00edtulo II, a Administraci\u00f3n tributaria galega poder\u00e1 incorporar de oficio os datos que deban figurar nel, consonte o disposto no artigo 144 do Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, aprobado mediante Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo, e mediante as actuaci\u00f3ns a que se refire o artigo 11 desta orde.<br \/>\nCAP\u00cdTULO II<br \/>\nObrigas tributarias<br \/>\nSecci\u00f3n 1\u00aa. Obrigas tributarias censuais<br \/>\nArtigo 7. Procedemento para realizar a declaraci\u00f3n inicial<br \/>\n1. Os suxeitos pasivos deber\u00e1n presentar electronicamente ante a Atriga unha declaraci\u00f3n de alta no Cecidam, no primeiro mes natural que comece tras a comunicaci\u00f3n do inicio dos labores mineiros obxecto de gravame \u00e1 Administraci\u00f3n mineira ou, de ser o caso, tras a notificaci\u00f3n da autorizaci\u00f3n da instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros. Este prazo entenderase prorrogado ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte, no suposto de que o \u00faltimo d\u00eda do per\u00edodo fose d\u00eda inh\u00e1bil. En calquera caso, a declaraci\u00f3n de alta deberase presentar antes do pagamento e presentaci\u00f3n electr\u00f3nicos da primeira autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\n2. Para realizar esta declaraci\u00f3n empregar\u00e1n o modelo 008, que conformar\u00e1n coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica que a Atriga po\u00f1a \u00e1 s\u00faa disposici\u00f3n na OVT, consonte as instruci\u00f3ns recollidas a este respecto no propio modelo e nas condici\u00f3ns e de acordo co procedemento previsto neste artigo.<br \/>\n3. Unha vez consignados todos os datos requiridos, o suxeito pasivo deber\u00e1 proceder \u00e1 presentaci\u00f3n telem\u00e1tica, de xeito que transmitir\u00e1 os datos da declaraci\u00f3n coa sinatura electr\u00f3nica, xerada ao seleccionar o certificado dixital reco\u00f1ecido. Se o presentador \u00e9 unha persoa ou entidade autorizada para presentar declaraci\u00f3ns en representaci\u00f3n de terceiras persoas, requirirase unha \u00fanica sinatura, a correspondente ao seu certificado.<br \/>\n4. Se a declaraci\u00f3n \u00e9 aceptada, a aplicaci\u00f3n devolveralle ao suxeito pasivo en pantalla:<br \/>\n\u2013 Un c\u00f3digo de identificaci\u00f3n formado por cinco car\u00e1cteres num\u00e9ricos, que deber\u00e1 ser empregado polo suxeito pasivo en todas as actuaci\u00f3ns que te\u00f1a coa Atriga na aplicaci\u00f3n deste imposto. A asignaci\u00f3n deste c\u00f3digo supor\u00e1 a inscrici\u00f3n no Cecidam<br \/>\n\u2013 O modelo 008 debidamente cuberto cos datos declarados e co c\u00f3digo de identificaci\u00f3n a que se refire o par\u00e1grafo anterior, e validado cun c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n formado por dezaseis caracteres, con indicaci\u00f3n da data de presentaci\u00f3n. Este modelo serviralle de xustificante da presentaci\u00f3n da declaraci\u00f3n inicial na data sinalada no propio modelo.<br \/>\n5. No suposto de que a presentaci\u00f3n fose rexeitada, mostrarase en pantalla a descrici\u00f3n dos erros detectados. Neste caso, o suxeito pasivo deberaos emendar mediante a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica. Se o rexeitamento da presentaci\u00f3n fose orixinado por un motivo non emendable, o suxeito pasivo deber\u00e1 repetir a presentaci\u00f3n.<br \/>\n6. O suxeito pasivo deber\u00e1 conservar a declaraci\u00f3n aceptada e validada co correspondente c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n (CSV).<br \/>\nArtigo 8. Procedemento para realizar a modificaci\u00f3n dos datos do Cecidam<br \/>\n1. Cando se produza algunha variaci\u00f3n nos datos inscritos no Cecidam, diferente \u00e1s recollidas nos artigos 9 e 10, os suxeitos pasivos deber\u00e1n presentar unha declaraci\u00f3n electr\u00f3nica daquela variaci\u00f3n ante a Atriga, no prazo dun mes contado desde o d\u00eda seguinte \u00e1 data da autorizaci\u00f3n da modificaci\u00f3n. No suposto de que o \u00faltimo d\u00eda fose d\u00eda inh\u00e1bil, o prazo entenderase prorrogado ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte.<br \/>\nPara realizar esta declaraci\u00f3n empregar\u00e1n o modelo 008, que conformar\u00e1n consonte as instruci\u00f3ns aprobadas a este respecto no propio modelo, coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica a que fai referencia o artigo 7 nas condici\u00f3ns e de acordo co procedemento previsto nel.<br \/>\n2. Se a declaraci\u00f3n \u00e9 aceptada, a aplicaci\u00f3n devolveralle ao suxeito pasivo en pantalla o modelo 008 debidamente cuberto cos datos declarados e validado cun c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n formado por dezaseis caracteres, con indicaci\u00f3n da data de presentaci\u00f3n. A declaraci\u00f3n referida determinar\u00e1, no mesmo momento da aceptaci\u00f3n pola aplicaci\u00f3n da s\u00faa presentaci\u00f3n, a modificaci\u00f3n definitiva dos datos a que se refira.<br \/>\nArtigo 9. Procedemento para a modificaci\u00f3n do suxeito pasivo<br \/>\n1. Cando por calquera operaci\u00f3n ou t\u00edtulo xur\u00eddico se produza a modificaci\u00f3n do suxeito pasivo do imposto por unha concesi\u00f3n, actividade ou instalaci\u00f3n inscrita no Cecidam, o cambio de suxeito pasivo deberase declarar no prazo m\u00e1ximo de vinte d\u00edas naturais desde a data en que aquela se realizase. Este prazo entenderase prorrogado ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte, no suposto de que o \u00faltimo d\u00eda do per\u00edodo fose d\u00eda inh\u00e1bil.<br \/>\nPara estes efectos, quen fose titular con anterioridade \u00e1 modificaci\u00f3n deberalle presentar electronicamente \u00e1 Atriga unha declaraci\u00f3n de baixa por modificaci\u00f3n do suxeito pasivo, con identificaci\u00f3n do novo titular da actividade ou instalaci\u00f3n, e este \u00faltimo deber\u00e1 presentar electronicamente unha declaraci\u00f3n de alta por modificaci\u00f3n do suxeito pasivo.<br \/>\nPara realizar estas declaraci\u00f3ns empregar\u00e1n o modelo 008, que conformar\u00e1n de acordo coas instruci\u00f3ns recollidas a este respecto no propio modelo, coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica a que fai referencia o artigo 7 nas condici\u00f3ns e de acordo co procedemento previsto nel e deberase proceder da forma indicada nos n\u00fameros 2 e 3.<br \/>\n2. Quen fose titular da actividade ou instalaci\u00f3n con anterioridade \u00e1 modificaci\u00f3n deber\u00e1 presentar a declaraci\u00f3n de baixa por cambio de suxeito pasivo de forma electr\u00f3nica no prazo m\u00e1ximo de dez d\u00edas naturais desde a data en que aquela se realizase. Este prazo entenderase prorrogado ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte, no suposto de que o \u00faltimo d\u00eda do per\u00edodo fose d\u00eda inh\u00e1bil. A declaraci\u00f3n referida determinar\u00e1 no mesmo momento da aceptaci\u00f3n pola aplicaci\u00f3n da s\u00faa presentaci\u00f3n a baixa provisional do suxeito pasivo inicial respecto \u00e1 actividade ou instalaci\u00f3n censada. O suxeito pasivo inicial deber\u00e1 xustificar documentalmente ante a Atriga o cambio no prazo m\u00e1ximo de 5 d\u00edas desde a presentaci\u00f3n da comunicaci\u00f3n. Unha vez que a Administraci\u00f3n verifique a documentaci\u00f3n achegada, procederase \u00e1 baixa definitiva do titular inicial respecto \u00e1 actividade ou instalaci\u00f3n.<br \/>\n3. Unha vez realizada a baixa provisional, o novo suxeito pasivo, sen prexu\u00edzo do disposto no artigo 3, deberalle presentar electronicamente \u00e1 Atriga a declaraci\u00f3n de alta por cambio de suxeito pasivo. A referida declaraci\u00f3n determinar\u00e1, no mesmo momento da aceptaci\u00f3n pola aplicaci\u00f3n da s\u00faa presentaci\u00f3n, a alta do suxeito pasivo respecto \u00e1 concesi\u00f3n, actividade ou instalaci\u00f3n, momento a partir do cal poder\u00e1 realizar calquera outra operaci\u00f3n con respecto a esa concesi\u00f3n, actividade ou instalaci\u00f3n a trav\u00e9s das aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas da OVT.<br \/>\n4. Sen prexu\u00edzo das consecuencias que derivasen do incumprimento das obrigas neste artigo sinaladas, a Atriga poder\u00e1 dar de baixa a quen fose suxeito pasivo con anterioridade \u00e1 operaci\u00f3n que determinase o cambio de suxeito pasivo, por solicitude do novo suxeito pasivo e logo de xustificaci\u00f3n documental.<br \/>\nArtigo 10. Procedemento para declarar o cesamento da actividade ou o peche da instalaci\u00f3n<br \/>\n1. O suxeito pasivo deber\u00e1 declarar ante a Atriga o cesamento definitivo dos labores mineiros no prazo m\u00e1ximo dun mes desde a data en que se produza o reco\u00f1ecemento do dito cesamento. O suxeito pasivo deber\u00e1 declarar ante a Atriga a clausura da instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros, no prazo m\u00e1ximo dun mes desde a data en que se produza a dita clausura.<br \/>\nPara realizar esta declaraci\u00f3n empregar\u00e1n o modelo 008, que conformar\u00e1n de acordo coas instruci\u00f3ns aprobadas a este respecto no propio modelo, coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica a que fai referencia o artigo 7 nas condici\u00f3ns e de acordo co procedemento previsto nel. Con car\u00e1cter previo \u00e1 dita declaraci\u00f3n, deber\u00e1 cumprir as obrigas tributarias que tivese pendentes de realizar ou conclu\u00edr, seguindo o procedemento establecido no cap\u00edtulo II desta orde.<br \/>\n2. A comunicaci\u00f3n referida determinar\u00e1 no mesmo momento da s\u00faa aceptaci\u00f3n a baixa provisional da actividade ou da instalaci\u00f3n censada. Unha vez feita a comunicaci\u00f3n, o suxeito pasivo deber\u00e1, no prazo m\u00e1ximo de 10 d\u00edas, presentar ante a Atriga a correspondente xustificaci\u00f3n documental. Recibida e verificada a documentaci\u00f3n xustificativa, a Atriga proceder\u00e1 \u00e1 baixa definitiva da actividade ou da instalaci\u00f3n censada.<br \/>\n3. Sen prexu\u00edzo das consecuencias que derivasen do incumprimento das obrigas neste artigo sinaladas, a Atriga poder\u00e1, de oficio, dar de baixa as concesi\u00f3ns, actividades ou instalaci\u00f3ns censadas que procedesen.<br \/>\nArtigo 11. Actuaci\u00f3ns de comprobaci\u00f3n censual<br \/>\n1. A Atriga comprobar\u00e1 a veracidade dos datos declarados mediante o modelo 008 de acordo co disposto no artigo 144 do Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, aprobado mediante o Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo.<br \/>\n2. A Atriga poder\u00e1 modificar de oficio a situaci\u00f3n censual das concesi\u00f3ns, actividades ou instalaci\u00f3ns inscritas no Cecidam de acordo co establecido nos artigos 145 e 146 do Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, aprobado mediante o Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo, segundo proceda en cada caso. Do mesmo modo, a Atriga poder\u00e1 de oficio dar de alta ou de baixa unha concesi\u00f3n, actividade ou instalaci\u00f3n no Cecidam, sen prexu\u00edzo das sanci\u00f3ns que procedesen polo incumprimento das obrigas tributarias reguladas nesta secci\u00f3n.<br \/>\nSecci\u00f3n 2\u00aa. Autoliquidaci\u00f3n do ICAM<br \/>\nArtigo 12. Prazos de pagamento e presentaci\u00f3n das autoliquidaci\u00f3ns do ICAM<br \/>\n1. Os suxeitos pasivos estar\u00e1n obrigados a efectuar electronicamente ante a Atriga, nos vinte primeiros d\u00edas naturais de setembro, un pagamento \u00e1 conta da d\u00e9beda tributaria definitiva, autoliquidando e determinando o seu importe, mediante o modelo 013, que conformar\u00e1n coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica que a Atriga po\u00f1a \u00e1 s\u00faa disposici\u00f3n na OVT, consonte as instruci\u00f3ns recollidas a este respecto no propio modelo e seguindo o procedemento establecido nos artigos 13, 14 e 15.<br \/>\n2. Os suxeitos pasivos estar\u00e1n obrigados a presentar electronicamente ante a Atriga, nos vinte primeiros d\u00edas naturais do mes de maio, unha autoliquidaci\u00f3n do imposto, na cal determinar\u00e1n a d\u00e9beda tributaria correspondente ao ano natural inmediato anterior, aplicar\u00e1n o pagamento \u00e1 conta que corresponda e ingresar\u00e1n, se \u00e9 o caso, o importe resultante, mediante o modelo 013, que conformar\u00e1n coa aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica que a Atriga po\u00f1a \u00e1 s\u00faa disposici\u00f3n na OVT, consonte as instruci\u00f3ns recollidas a este respecto no propio modelo e seguindo o procedemento establecido nos artigos seguintes.<br \/>\n3. Os prazos establecidos nos n\u00fameros 1 e 2 entenderanse prorrogados ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte, no suposto de que o \u00faltimo d\u00eda do per\u00edodo fose d\u00eda inh\u00e1bil.<br \/>\nArtigo 13. Procedemento electr\u00f3nico para confeccionar as autoliquidaci\u00f3ns correspondentes ao ICAM<br \/>\n1. Os suxeitos pasivos, para cumprir as obrigas tributarias a que se refire o artigo 12, acceder\u00e1n \u00e1 OVT, na aplicaci\u00f3n denominada ICAM e iniciar\u00e1n a confecci\u00f3n do modelo 013 correspondente ao per\u00edodo a que se refira a autoliquidaci\u00f3n, seguindo as instruci\u00f3ns contidas no propio modelo. Para estes efectos, os suxeitos pasivos deber\u00e1n estar previamente identificados co c\u00f3digo do obrigado tributario no Cecidam.<br \/>\nA aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica mostraralle de forma diferenciada o resumo dos datos declarados consonte o dese\u00f1o do modelo 013. O suxeito pasivo deber\u00e1 confirmar os datos.<br \/>\n2. O pagamento \u00e1 conta da d\u00e9beda tributaria definitiva correspondente ao mes de setembro calcularase aplicando o tipo de gravame vixente \u00e1 base impo\u00f1ible provisional acumulada correspondente ao ano en curso desde o inicio do per\u00edodo impositivo ata o \u00faltimo d\u00eda do mes xu\u00f1o.<br \/>\n3. Cando se trate da autoliquidaci\u00f3n a que se refire o n\u00famero 2 do artigo 12, unha vez confirmados os datos, a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica calcular\u00e1 a d\u00e9beda tributaria correspondente ao dito per\u00edodo impositivo, as\u00ed como o importe que, de ser o caso, se vai ingresar mediante o dito modelo, aplicando o tipo de gravame \u00e1 base impo\u00f1ible acumulada correspondente ao ano a que se refire a autoliquidaci\u00f3n e descontando da d\u00e9beda tributaria resultante o importe do pagamento \u00e1 conta correspondente ao per\u00edodo impositivo que anteriormente tivese autoliquidado.<br \/>\n4. Unha vez calculados os importes a que se refiren os n\u00fameros 2 e 3, o suxeito pasivo deber\u00e1 confirmalos, momento en que se lle asignar\u00e1 un n\u00famero identificativo da operaci\u00f3n. O suxeito pasivo, para conclu\u00edr o proceso de confecci\u00f3n do modelo 013, deber\u00e1 confirmar a operaci\u00f3n.<br \/>\n5. Unha vez confirmada a operaci\u00f3n, e previamente \u00e1 presentaci\u00f3n do modelo 013 confeccionado, o suxeito pasivo deber\u00e1 realizar o pagamento das cantidades positivas resultantes das autoliquidaci\u00f3ns, consonte o disposto no artigo 14, salvo que marcase na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda ou salvo no caso en que procedese unha devoluci\u00f3n como consecuencia da normativa do ICAM. No mesmo prazo e, de ser o caso, tras a operaci\u00f3n de pagamento, deber\u00e1 proceder \u00e1 presentaci\u00f3n electr\u00f3nica do modelo 013, consonte o disposto no artigo 15.<br \/>\nArtigo 14. Procedemento electr\u00f3nico para o pagamento da d\u00e9beda tributaria<br \/>\n1. Unha vez confeccionado e confirmado o impreso 013 conforme o sinalado no artigo 13, o suxeito pasivo deber\u00e1 realizar o pagamento da cantidade positiva resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das formas sinaladas no n\u00famero 2, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Atriga solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinalados na normativa tributaria e sen que se poida entender presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\n2. Os suxeitos pasivos poder\u00e1n pagar a d\u00e9beda de calquera das formas seguintes:<br \/>\na) Mediante ingreso presencial da cantidade correspondente en calquera das entidades colaboradoras autorizadas pola conseller\u00eda competente en materia de facenda para o cobramento de autoliquidaci\u00f3ns presentadas electronicamente. O ingreso formalizarase mediante a carta de pagamento que para estes efectos xerar\u00e1 a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica e que previamente deber\u00e1 imprimir o suxeito pasivo. Unha vez realizado o pagamento, a entidade colaboradora facilitar\u00e1 un n\u00famero de referencia completo (NRC) identificativo do ingreso realizado, que ser\u00e1 requirido posteriormente pola aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica para completar a presentaci\u00f3n.<br \/>\nb) Mediante pagamento electr\u00f3nico. O suxeito pasivo acceder\u00e1 \u00e1s aplicaci\u00f3ns espec\u00edficas a trav\u00e9s da p\u00e1xina web da Administraci\u00f3n tributaria da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e efectuar\u00e1 o pagamento da correspondente autoliquidaci\u00f3n, a trav\u00e9s das entidades colaboradoras autorizadas pola conseller\u00eda competente en materia de facenda para o pagamento electr\u00f3nico. A entidade efectuar\u00e1 as comprobaci\u00f3ns oportunas e aceptar\u00e1 ou rexeitar\u00e1 o cargo. No caso de ser aceptado o cargo, efectuar\u00e1 o aboamento na correspondente conta restrinxida de recadaci\u00f3n de tributos e xerar\u00e1 o correspondente NRC.<br \/>\n3. O n\u00famero de referencia completo (NRC) a que se refire o n\u00famero 2 \u00e9 un c\u00f3digo xerado informaticamente pola entidade colaboradora mediante un sistema criptogr\u00e1fico que permitir\u00e1 asociar a autoliquidaci\u00f3n presentada ao pagamento dela derivado. As normas t\u00e9cnicas de xeraci\u00f3n do NRC figuran no anexo IV.<br \/>\n4. A xeraci\u00f3n do NRC pola entidade colaboradora e a inclusi\u00f3n del nun recibo entregado ao obrigado tributario implicar\u00e1:<br \/>\na) Que o recibo en que figura responde a un ingreso realizado na entidade colaboradora que o expide.<br \/>\nb) Que o dito recibo corresponde \u00e1 autoliquidaci\u00f3n incorporada na carta de pagamento e non a outra.<br \/>\nc) Que a partir do momento de xeraci\u00f3n deste, e sempre que o NRC non fose anulado consonte a normativa tributaria en materia de recadaci\u00f3n, queda a entidade colaboradora obrigada fronte \u00e1 Facenda da Comunidade Aut\u00f3noma polo importe que figura na dita carta de pagamento, e o contribu\u00ednte queda liberado da s\u00faa obriga de pagamento fronte \u00e1 citada Facenda, salvo que se puidese probar de forma fidedigna a inexactitude da data ou do importe que conste na validaci\u00f3n do xustificante.<br \/>\n5. Unha vez xerado o correspondente NRC, salvo que fose anulado consonte a normativa tributaria en materia de recadaci\u00f3n, non se admitir\u00e1 a retrocesi\u00f3n do pagamento por parte da entidade colaboradora e o suxeito pasivo deber\u00e1 presentar, de ser o caso, ante a Atriga, as correspondentes solicitudes de devoluci\u00f3n de ingresos indebidos adecuadamente fundamentadas. Pola s\u00faa banda, a entidade colaboradora deber\u00e1 realizar o pagamento na conta restrinxida de recadaci\u00f3n con car\u00e1cter previo \u00e1 xeraci\u00f3n do citado NRC.<br \/>\n6. Unha vez realizado o ingreso resultante da carta de pagamento, a entidade colaboradora devolveralle ao interesado, debidamente validado, o exemplar correspondente, que servir\u00e1 como xustificante do ingreso realizado.<br \/>\nArtigo 15. Procedemento para presentar electronicamente as autoliquidaci\u00f3ns<br \/>\n1. Unha vez calculada a d\u00e9beda e, de ser o caso, realizado o seu pagamento ou marcada na autoliquidaci\u00f3n a solicitude de aprazamento e\/ou fraccionamento, para conclu\u00edr co proceso o suxeito pasivo deber\u00e1 presentar a autoliquidaci\u00f3n electronicamente, de maneira que transmitir\u00e1 os datos dela coa sinatura electr\u00f3nica xerada ao seleccionar o certificado dixital reco\u00f1ecido. Se o presentador \u00e9 unha persoa ou entidade autorizada para presentar declaraci\u00f3ns en representaci\u00f3n de terceiras persoas, requirirase unha \u00fanica sinatura, a correspondente ao seu certificado.<br \/>\n2. Se a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica \u00e9 aceptada, a aplicaci\u00f3n devolveralle ao suxeito pasivo en pantalla o modelo 013 debidamente cuberto, co seu n\u00famero de identificaci\u00f3n, cos datos declarados, coa autoliquidaci\u00f3n da d\u00e9beda tributaria, cos datos correspondentes ao ingreso realizado, de ser o caso, ou cos datos correspondentes \u00e1 cantidade que se vaia devolver, e validado cun c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n (CSV) formado por dezaseis caracteres, con indicaci\u00f3n da data de presentaci\u00f3n. Este modelo, serviralle de xustificante da presentaci\u00f3n do n\u00famero da autoliquidaci\u00f3n impreso nel na data sinalada no propio modelo e do seu pagamento, de ser o caso.<br \/>\nNo suposto de que a presentaci\u00f3n fose rexeitada, mostrarase en pantalla a descrici\u00f3n dos erros detectados. Neste caso, o suxeito pasivo deberaos emendar mediante a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica. Se o rexeitamento da presentaci\u00f3n fose orixinado por un motivo non emendable, o suxeito pasivo deber\u00e1 repetir a presentaci\u00f3n.<br \/>\n3. O suxeito pasivo deber\u00e1 conservar as autoliquidaci\u00f3ns aceptadas e validadas co seu correspondente c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n (CSV).<br \/>\nSecci\u00f3n 3\u00aa. Consulta da OVT e xustificantes de pagamento e de presentaci\u00f3n de declaraci\u00f3ns e autoliquidaci\u00f3ns<br \/>\nArtigo 16. Consulta de declaraci\u00f3ns e autoliquidaci\u00f3ns na OVT<br \/>\n1. Os suxeitos pasivos poder\u00e1n, en calquera momento, acceder \u00e1 OVT no seu horario de dispo\u00f1ibilidade para cumprir as obrigas tributarias a que se refire esta orde.<br \/>\n2. Para estes efectos, os suxeitos pasivos deber\u00e1n acceder na secci\u00f3n Declaraci\u00f3n de tributos \u00e1 aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica denominada ICAM. Unha vez nela, poder\u00e1n acceder \u00e1s diferentes declaraci\u00f3ns. Para estes efectos, cada unha das declaraci\u00f3ns mostrar\u00e1 o estado de situaci\u00f3n en que se encontra. Os suxeitos pasivos poder\u00e1n comezar unha operaci\u00f3n ou, de ser o caso, retomar as operaci\u00f3ns pendentes e continualas.<br \/>\n3. Os estados de situaci\u00f3n poden ser:<br \/>\na) Borrador: \u00e9 o estado en que se encontra a declaraci\u00f3n 008 cando fose confeccionada e gardada sen ser presentada.<br \/>\nb) Pendente de pagamento e presentaci\u00f3n: \u00e9 o estado en que se encontra o modelo 013 para ingresar cando fose confirmado polo suxeito pasivo mais non fose realizada ningunha das fases posteriores de pagamento nin de presentaci\u00f3n.<br \/>\nc) Pendente de pagamento: \u00e9 o estado en que aparece o modelo 013 para ingresar confirmado polo suxeito pasivo cando a d\u00e9beda que figura no modelo fose tramitada para o seu pagamento presencial, segundo o establecido no artigo 14.2.a), mais o suxeito pasivo non conclu\u00edse a transacci\u00f3n de pagamento.<br \/>\nd) Pendente de presentaci\u00f3n: \u00e9 o estado en que aparece o modelo 013 validado polo suxeito pasivo cando, de ser o caso, a operaci\u00f3n de pagamento se realizase ou se marcase o recadro de aprazamento\/fraccionamento consonte o disposto no artigo 14, mais o modelo a\u00ednda non fose presentado.<br \/>\ne) Presentado: estado en que aparecen os modelos 008 e 013 cando o suxeito pasivo os validou, de ser o caso, realizou as operaci\u00f3ns sinaladas no artigo 14 e presentou electronicamente os modelos ante a Atriga.<br \/>\nArtigo 17. Xustificantes do pagamento e da presentaci\u00f3n de autoliquidaci\u00f3ns e xustificantes da presentaci\u00f3n de declaraci\u00f3ns de forma electr\u00f3nica<br \/>\n1. No caso de que o suxeito pasivo opte polo pagamento de forma presencial na entidade colaboradora, a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica xerar\u00e1 d\u00faas copias da carta de pagamento a que se refire o artigo 14.2.a) debidamente cubertas cos datos que o suxeito pasivo facilitase na aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica. Co dito documento acudirase \u00e1 entidade colaboradora para realizar o pagamento, a cal se quedar\u00e1 co exemplar para a entidade colaboradora e devolver\u00e1 ao contribu\u00ednte o exemplar para o interesado co selo da entidade, data do ingreso, n\u00famero e importe, as\u00ed como co NRC. O dito documento servir\u00e1 de xustificante de pagamento do n\u00famero da autoliquidaci\u00f3n impreso nel.<br \/>\n2. Se o suxeito pasivo optase polo pagamento electr\u00f3nico, a aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica, unha vez realizado o pagamento, xerar\u00e1 o \u201cRecibo de cargo en conta\u201d, que o contribu\u00ednte deber\u00e1 conservar, no cal se identificar\u00e1 o n\u00famero da conta que realiza o pagamento, data do ingreso, importe, NIF e nome do contribu\u00ednte, as\u00ed como o NRC. O dito documento servir\u00e1 de xustificante de pagamento da autoliquidaci\u00f3n asociada ao NRC impreso nel.<br \/>\n3. A presentaci\u00f3n das declaraci\u00f3ns que regula esta orde e a s\u00faa data acreditaranse mediante os documentos (modelos 008 e 013) xerados pola aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica en que constar\u00e1n os datos identificativos do suxeito pasivo, da declaraci\u00f3n, da liquidaci\u00f3n e da cantidade que se debe ingresar ou devolver e, de ser o caso, do ingreso. Ademais, xerarase un c\u00f3digo interno que permitir\u00e1 asociar de forma inequ\u00edvoca as declaraci\u00f3ns presentadas electronicamente coas impresas polo contribu\u00ednte.<br \/>\n4. Os xustificantes de pagamento e presentaci\u00f3n sinalados nos n\u00fameros 1, 2 e 3 producir\u00e1n os efectos liberatorios para coa Facenda da Comunidade Aut\u00f3noma sinalados na normativa tributaria en materia de recadaci\u00f3n. Os suxeitos pasivos deber\u00e1n conservar os xustificantes de pagamento e presentaci\u00f3n. No caso de que a autoliquidaci\u00f3n non dese lugar a ingreso bastar\u00e1 a xustificaci\u00f3n da presentaci\u00f3n na forma sinalada no n\u00famero 3. No caso de solicitar aprazamento ou fraccionamento, ser\u00e1 necesario ademais o xustificante da presentaci\u00f3n da solicitude de aprazamento ou fraccionamento.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional primeira. Excepcionalidade ao cumprimento das obrigas tributarias de forma electr\u00f3nica<br \/>\nDe maneira excepcional e cando circunstancias extraordinarias as\u00ed o aconsellen, logo de solicitude do interesado debidamente xustificada, a Direcci\u00f3n da Atriga, valoradas as raz\u00f3ns aducidas e a documentaci\u00f3n e as probas achegadas pola persoa ou entidade interesada para xustificar a s\u00faa demanda, poder\u00e1 exceptuar aquela da obrigatoriedade de empregar os medios electr\u00f3nicos para cumprir as obrigas tributarias reguladas nesta orde. A resoluci\u00f3n fixar\u00e1 o alcance temporal da excepcionalidade e a forma e as condici\u00f3ns en que deber\u00e1 facer efectivas as obrigas tributarias, sen prexu\u00edzo das consecuencias que derivasen de acordo coa normativa tributaria, no caso de incumprimentos das normas.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional segunda. Adhesi\u00f3n e autorizaci\u00f3n de entidades colaboradoras<br \/>\n1. As entidades de dep\u00f3sito, xa autorizadas como colaboradoras na recadaci\u00f3n dos tributos xestionados pola Comunidade Aut\u00f3noma, quedan adheridas \u00e1s obrigas derivadas da colaboraci\u00f3n na recadaci\u00f3n dos ingresos derivados do modelo 013 que se fagan efectivos nelas.<br \/>\n2. As entidades que estivesen autorizadas para o pagamento electr\u00f3nico doutros tributos xestionados pola conseller\u00eda competente en materia de facenda quedar\u00e1n autorizadas para o pagamento electr\u00f3nico deste imposto sen necesidade de solicitalo \u00e1 Direcci\u00f3n da Atriga.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional terceira. Obrigas de conservaci\u00f3n de soportes inform\u00e1ticos das entidades colaboradoras na xesti\u00f3n recadatoria<br \/>\nNo suposto de pagamento electr\u00f3nico das autoliquidaci\u00f3ns referidas ao ICAM, a entidade de dep\u00f3sito autorizada, colaboradora na xesti\u00f3n recadatoria, que xerase o correspondente NRC xustificante daquel conservar\u00e1 durante un per\u00edodo de seis anos os soportes inform\u00e1ticos que motivaron o dito NRC.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional cuarta. Confidencialidade e representaci\u00f3n<br \/>\n1. As persoas profesionais colexiadas, as\u00ed como as entidades, as instituci\u00f3ns ou organizaci\u00f3ns representativas de sectores ou intereses sociais, laborais, empresariais ou profesionais, no exercicio das s\u00faas funci\u00f3ns e nas actuaci\u00f3ns previstas nos convenios correspondentes, respectar\u00e1n as normas establecidas na Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, e na Lei org\u00e1nica 15\/1999, do 13 de decembro, de protecci\u00f3n de datos de car\u00e1cter persoal.<br \/>\n2. As persoas profesionais colexiadas, as\u00ed como as entidades, as instituci\u00f3ns ou organizaci\u00f3ns representativas de sectores ou intereses sociais, laborais, empresariais ou profesionais a que o suxeito pasivo solicitase a colaboraci\u00f3n para a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica deste tributo, deber\u00e1n posu\u00edr a representaci\u00f3n nos termos establecidos no artigo 46 da Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria. A Administraci\u00f3n poder\u00e1 requirir destes, en calquera momento, a acreditaci\u00f3n da dita representaci\u00f3n.<br \/>\n3. A falta de representaci\u00f3n das persoas no nome das cales se presentase a documentaci\u00f3n dar\u00e1 lugar \u00e1 exixencia das responsabilidades que fosen procedentes.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional quinta. Presentaci\u00f3n e pagamento en prazo<br \/>\nA falta de resposta do ordenador da entidade de dep\u00f3sito autorizada, colaboradora na xesti\u00f3n recadatoria, elixida polo interesado para realizar o pagamento electr\u00f3nico das autoliquidaci\u00f3ns recollidas nesta orde, as\u00ed como a falta de conformidade da dita entidade a materializar a operaci\u00f3n polos motivos que, con ocasi\u00f3n do intento de efectuar o dito pagamento po\u00f1a en co\u00f1ecemento do citado interesado, non escusar\u00e1n a este do pagamento e presentaci\u00f3n da autoliquidaci\u00f3n dentro dos prazos establecidos na normativa correspondente a este tributo.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional sexta. Modificaci\u00f3n dos anexos desta orde<br \/>\nNo \u00e1mbito das s\u00faas competencias, habil\u00edtase a persoa titular da Direcci\u00f3n da Atriga para modificar ou actualizar mediante resoluci\u00f3n publicada no Diario Oficial de Galicia os anexos a esta orde, cando fose preciso como consecuencia da modificaci\u00f3n das normas legais ou regulamentarias ou como consecuencia dos avances tecnol\u00f3xicos, os cambios de sistemas ou calquera outra circunstancia que precisase a correspondente plasmaci\u00f3n nos modelos aprobados ou nas normas ou especificaci\u00f3ns t\u00e9cnicas recollidas nos ditos anexos.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional s\u00e9tima. Concesi\u00f3ns mineiras de explotaci\u00f3n referidas a minerais met\u00e1licos e metais preciosos e instalaci\u00f3ns, almac\u00e9ns ou dep\u00f3sitos de residuos mineiros autorizados na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia<br \/>\n1. Os suxeitos pasivos do ICAM que, no momento da entrada en vigor desta orde, tivesen iniciado os labores mineiros obxecto de gravame por este imposto, as\u00ed como os que tivesen notificada a autorizaci\u00f3n dunha instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros, deber\u00e1n cumprir a obriga tributaria regulada no artigo 7 no primeiro mes natural que comece tras a data de entrada en vigor desta orde. En calquera caso, a declaraci\u00f3n de alta deberase presentar antes do pagamento e presentaci\u00f3n electr\u00f3nicos da primeira autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\n2. Os suxeitos pasivos do ICAM non ter\u00e1n que realizar o pagamento \u00e1 conta das d\u00e9bedas tributarias correspondentes aos anos 2015, 2016 e 2017.<br \/>\n3. Os suxeitos pasivos do ICAM cumprir\u00e1n a obriga tributaria regulada no n\u00famero 2 do artigo 12 desta orde referida aos anos 2015 e 2016 nos vinte primeiros d\u00edas naturais de marzo de 2018, e procederase do xeito que se indica no n\u00famero 5.<br \/>\n4. Os suxeitos pasivos do ICAM cumprir\u00e1n a obriga tributaria regulada no n\u00famero 2 do artigo 12 desta orde referida ao ano 2017 no prazo regulamentado nel, e procederase do xeito que se indica no n\u00famero 5.<br \/>\n5. Para os efectos do disposto nos n\u00fameros 3 e 4, os suxeitos pasivos conformar\u00e1n o modelo 013 correspondente aos anos 2015, 2016 e 2017, seguindo as instruci\u00f3ns establecidas no anexo III coas especialidades que se sinalan a continuaci\u00f3n e consonte os procedementos regulados nos artigos 13, 14, e 15 desta orde:<br \/>\na) No bloque denominado \u00abPer\u00edodo e car\u00e1cter\u00bb consignar\u00e1n no exercicio o ano a que correspondera a autoliquidaci\u00f3n e, no per\u00edodo, consignarase 2.<br \/>\nb) No bloque denominado \u00abLiquidaci\u00f3n\u00bb da autoliquidaci\u00f3n (modelo 013) os recadros (4) e (5) deixaranse en branco.<br \/>\n6. Os prazos establecidos nesta disposici\u00f3n adicional entenderanse prorrogados ata o primeiro d\u00eda h\u00e1bil seguinte, no suposto de que o \u00faltimo d\u00eda do per\u00edodo fose d\u00eda inh\u00e1bil.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira primeira. Modificaci\u00f3n da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras<br \/>\nIntrod\u00facense as seguintes modificaci\u00f3ns nos anexos I e IV da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras:<br \/>\nUn. Eng\u00e1dese no anexo I, de maneira que se insira no lugar que lle corresponda segundo a orde num\u00e9rica preestablecida, o novo modelo de ingreso da autoliquidaci\u00f3n do ICAM, coa seguinte redacci\u00f3n:<br \/>\n\u00ab013-Imposto compensatorio ambiental mineiro. Autoliquidaci\u00f3n\u00bb<br \/>\nDous. Eng\u00e1dense no anexo IV as seguintes modificaci\u00f3ns:<br \/>\n1) Modif\u00edcase a descrici\u00f3n das posici\u00f3ns 18-19 do dese\u00f1o do rexistro do detalle de autoliquidaci\u00f3ns (tipo 3), que queda redactada do seguinte xeito:<br \/>\n\u00abPer\u00edodo<br \/>\nLibre para todos os modelos\u00bb.<br \/>\n2) Modif\u00edcase a descrici\u00f3n das posici\u00f3ns 20-22 do dese\u00f1o do rexistro do detalle de autoliquidaci\u00f3ns (tipo 3), engadindo, de maneira que se insira no lugar que lle corresponda segundo a orde num\u00e9rica preestablecida o novo modelo de ingreso da autoliquidaci\u00f3n do ICAM, coa seguinte redacci\u00f3n:<br \/>\n\u00ab013-Imposto compensatorio ambiental mineiro. Autoliquidaci\u00f3n\u00bb<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira segunda. Entrada en vigor<br \/>\nA presente orde entrar\u00e1 en vigor o d\u00eda seguinte ao da s\u00faa publicaci\u00f3n no Diario Oficial de Galicia.<br \/>\nSantiago de Compostela, 18 de decembro de 2017<br \/>\nValeriano Mart\u00ednez Garc\u00eda<br \/>\nConselleiro de Facenda<br \/>\nANEXO I<br \/>\nSolicitude de autorizaci\u00f3n para a utilizaci\u00f3n das aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas da Oficina Virtual Tributaria para o pagamento electr\u00f3nico e a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica dos modelos de declaraci\u00f3n 008 e de autoliquidaci\u00f3n 013 da imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM)<br \/>\n&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230; co NIF&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;. como titular\/representante de&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;, co NIF&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;., suxeito pasivo do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM),<br \/>\nSOLICITO:<br \/>\nAutorizaci\u00f3n para a utilizaci\u00f3n das aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas da Oficina Virtual Tributaria para o pagamento electr\u00f3nico e a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica dos modelos de declaraci\u00f3n 008 e de autoliquidaci\u00f3n 013 do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM), con suxeici\u00f3n ao establecido na normativa vixente.<br \/>\n&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;.., &#8230;&#8230;.. de&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;. de &#8230;&#8230;.<br \/>\nAsdo.:<br \/>\nIdentificaci\u00f3n de usuarios para a utilizaci\u00f3n das aplicaci\u00f3ns inform\u00e1ticas da Oficina Virtual Tributaria para o pagamento electr\u00f3nico e a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica dos modelos de declaraci\u00f3n 008 e de autoliquidaci\u00f3n 013 do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM)<br \/>\nIDENTIFICACI\u00d3N DO SUXEITO PASIVO<br \/>\nDenominaci\u00f3n social<br \/>\nNIF<br \/>\nEnderezo<br \/>\nConcello<br \/>\nProvincia<br \/>\nTel\u00e9fono<br \/>\nCorreo electr\u00f3nico<br \/>\nIDENTIFICACI\u00d3N DO\/S USUARIO\/S DA APLICACI\u00d3N<br \/>\nNome e apelidos<br \/>\nNIF<br \/>\nTel\u00e9fono<br \/>\nCorreo electr\u00f3nico<br \/>\nIdioma1<br \/>\nNivel de acceso2:<br \/>\nSistema operativo<\/p>\n<p>Nome e apelidos<br \/>\nNIF<br \/>\nTel\u00e9fono<br \/>\nCorreo electr\u00f3nico<br \/>\nIdioma1<br \/>\nNivel de acceso2:<br \/>\nSistema operativo<\/p>\n<p>Nome e apelidos<br \/>\nNIF<br \/>\nTel\u00e9fono<br \/>\nCorreo electr\u00f3nico<br \/>\nIdioma1<br \/>\nNivel de acceso2:<br \/>\nSistema operativo<br \/>\nRESPONSABLE DE INFORM\u00c1TICA<br \/>\nNome e apelidos<br \/>\nNIF<br \/>\nTel\u00e9fono<br \/>\nCorreo electr\u00f3nico<br \/>\n1 O idioma poderase cubrir \u00abgalego\u00bb ou \u00abcastel\u00e1n\u00bb, segundo se desexe.<br \/>\n2 Acceso. Se se pon \u00abtotal\u00bb, poderanse ver todos os expedientes presentados; se se pon \u00abparcial\u00bb s\u00f3 se poder\u00e1n ver os expedientes gravados por ese usuario exclusivamente.<br \/>\nANEXO II<br \/>\nModelo en formato electr\u00f3nico de declaraci\u00f3n de alta\/modificaci\u00f3n de datos no Censo electr\u00f3nico de concesi\u00f3ns e instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almacenamentos mineiros (modelo 008)<\/p>\n<p>Instruci\u00f3ns<br \/>\n\u2022 Car\u00e1cter.<br \/>\nNeste bloque deberase sinalar o car\u00e1cter a que corresponda a declaraci\u00f3n, de acordo coa nomenclatura que se sinala a continuaci\u00f3n, e a data de efectos, que ser\u00e1 a data que se sinala en cada caso:<br \/>\n\u2013 Alta: cando se trate dunha declaraci\u00f3n de alta dun obrigado tributario novo ou dun obrigado tributario que non tivese presentado o modelo 008 con anterioridade. Neste caso a data de efectos ser\u00e1 a da comunicaci\u00f3n do inicio dos labores mineiros obxecto de gravame \u00e1 Administraci\u00f3n mineira consonte a normativa sectorial. Cando se trate de instalaci\u00f3ns, dep\u00f3sitos ou almac\u00e9ns de residuos mineiros alleos \u00e1 explotaci\u00f3n mineira, a data de efectos ser\u00e1 a do d\u00eda da notificaci\u00f3n da autorizaci\u00f3n da autoridade competente.<br \/>\n\u2013 Modificaci\u00f3n por cesamento de actividade ou peche da instalaci\u00f3n: cando se trate deste tipo de modificaci\u00f3n, a data de efectos ser\u00e1 a do d\u00eda en que a autoridade competente reco\u00f1eza o cesamento definitivo dos labores mineiros. Cando se trate de instalaci\u00f3ns de residuos mineiros, a data de efectos ser\u00e1 aquela en que a autoridade competente clausure as ditas instalaci\u00f3ns.<br \/>\n\u2013 Modificaci\u00f3n: cando se trate de calquera outra modificaci\u00f3n dos datos declarados con anterioridade correspondentes ao obrigado tributario, a data de efectos que se deber\u00e1 consignar ser\u00e1 a data da autorizaci\u00f3n da modificaci\u00f3n, no caso de que sexa unha modificaci\u00f3n que precisase autorizaci\u00f3n e, no caso contrario, consignarase a data da modificaci\u00f3n.<br \/>\n\u2013 Baixa por cambio de suxeito pasivo: consignarase cando se produza a transmisi\u00f3n por calquera t\u00edtulo da condici\u00f3n de suxeito pasivo. A data de efectos ser\u00e1 a da transmisi\u00f3n. Neste caso haber\u00e1 que especificar o NIF do novo suxeito pasivo.<br \/>\n\u2013 Alta por cambio de suxeito pasivo: consignarase no caso de adquisici\u00f3n da condici\u00f3n de suxeito pasivo deste imposto por calquera t\u00edtulo. A data de efectos ser\u00e1 a do d\u00eda seguinte \u00e1 data en que se produciu o cambio do suxeito pasivo. Neste caso haber\u00e1 que especificar o NIF do anterior suxeito pasivo.<br \/>\nNeste bloque, unha vez presentada a declaraci\u00f3n, cargarase o n\u00famero de expediente e a data de presentaci\u00f3n.<br \/>\n\u2022 Suxeito pasivo.<br \/>\nNeste bloque deberanse consignar os datos identificativos do suxeito pasivo: NIF, apelidos e nome ou raz\u00f3n social, enderezo fiscal ou enderezo para efectos de notificaci\u00f3ns. O enderezo que ser\u00e1 cargado informaticamente \u00e9 o enderezo fiscal do seu certificado dixital. Se quere consignar un enderezo diferente para os efectos de notificaci\u00f3n, deber\u00e1 comunicalo con car\u00e1cter previo na Oficina Virtual Tributaria. Para isto deber\u00e1 acceder ao m\u00f3dulo de Xesti\u00f3n de datos persoais no submen\u00fa \u00abCat\u00e1logo de servizos\u00bb da OVT.<br \/>\n\u2022 Representante.<br \/>\nNo caso de actuar mediante representante, deber\u00e1 consignar os datos deste: NIF, apelidos e nome ou raz\u00f3n social e enderezo.<br \/>\n\u2022 Datos de autorizaci\u00f3n.<br \/>\nNeste bloque consignarase de forma resumida a informaci\u00f3n correspondente \u00e1 autorizaci\u00f3n da actividade ou instalaci\u00f3n obxecto de gravame, segundo o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n de que se trate.<br \/>\nO suxeito pasivo deber\u00e1 consignar:<br \/>\na) Obxecto de autorizaci\u00f3n: deber\u00e1 consignar se se trata dunha concesi\u00f3n de explotaci\u00f3n mineira ou dunha instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros alleo \u00e1 explotaci\u00f3n mineira, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta.<br \/>\nb) Situaci\u00f3n: deber\u00e1 consignar o\/s concello\/s e a\/s provincia\/s en que radican as instalaci\u00f3ns, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta.<br \/>\nc) Autoridade autorizante: deber\u00e1 consignar a denominaci\u00f3n da autoridade que outorgou a concesi\u00f3n mineira ou que autorizou as instalaci\u00f3ns de almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros alleos \u00e1 explotaci\u00f3n mineira, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta. No resto dos casos s\u00f3 se deber\u00e1 consignar se a autoridade autorizante \u00e9 diferente da que concedeu a explotaci\u00f3n ou da que autorizou as instalaci\u00f3ns de almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros.<br \/>\nd) Data de notificaci\u00f3n da autorizaci\u00f3n: consignarase, de ser o caso, a data de notificaci\u00f3n da autorizaci\u00f3n, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta.<br \/>\ne) Data da modif.\/transm. Autorizaci\u00f3n: consignarase cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Baixa por cambio de suxeito pasivo ou Alta por cambio de suxeito pasivo ou cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Modificaci\u00f3n; consignarase a data da autorizaci\u00f3n, salvo que a modificaci\u00f3n que se comunica non precisase autorizaci\u00f3n, caso en que se consignar\u00e1 a data da modificaci\u00f3n. No resto dos caracteres deixarase en branco.<br \/>\nf) Data de cesamento definitivo dos labores mineiros: consignarase s\u00f3 no caso de explotaci\u00f3n mineira, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Modificaci\u00f3n por cesamento de actividade ou Peche da instalaci\u00f3n. A data ser\u00e1 a do d\u00eda en que a autoridade competente reco\u00f1eza o cesamento definitivo dos labores mineiros.<br \/>\ng) Data de clausura almac\u00e9n\/dep\u00f3sitos de residuos: consignarase s\u00f3 no caso de instalaci\u00f3ns de almac\u00e9n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Modificaci\u00f3n por cesamento de actividade ou Peche da instalaci\u00f3n. A data ser\u00e1 a do d\u00eda en que a autoridade competente clausure as ditas instalaci\u00f3ns.<br \/>\n\u2022 Datos actividade\/instalaci\u00f3ns.<br \/>\nConsignarase de forma resumida a informaci\u00f3n da explotaci\u00f3n ou a informaci\u00f3n da instalaci\u00f3n, segundo sexa o caso.<br \/>\na) Nome da explotaci\u00f3n\/instalaci\u00f3n: deber\u00e1 consignar o nome ou a denominaci\u00f3n da explotaci\u00f3n ou das instalaci\u00f3ns obxecto de gravame.<br \/>\nb) C\u00f3digo: non se cubrir\u00e1 este dato nos casos de Alta. Ser\u00e1 obrigatorio no resto de car\u00e1cteres da declaraci\u00f3n.<br \/>\nc) Data de comunicaci\u00f3n inicio labores mineiros: consignarase unicamente no caso de explotaci\u00f3n mineira, cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta. No resto dos casos deixarase en branco.<br \/>\nd) Instalaci\u00f3ns: consignarase unicamente no caso de explotaci\u00f3n mineira; cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta, marcaranse as instalaci\u00f3ns autorizadas mediante a concesi\u00f3n de explotaci\u00f3n. A data de autorizaci\u00f3n s\u00f3 se consignar\u00e1 no caso de que fose diferente \u00e1 data de comunicaci\u00f3n do inicio dos labores mineiros. Cando unha vez iniciados os labores mineiros fose autorizada unha instalaci\u00f3n ou dep\u00f3sito de residuos mineiros ou un establecemento de beneficio na propia explotaci\u00f3n mineira, na declaraci\u00f3n de modificaci\u00f3n marcarase a instalaci\u00f3n que procedese e consignarase a data de autorizaci\u00f3n da dita instalaci\u00f3n.<br \/>\n\u2022 Datos da actividade.<br \/>\nEste bloque consignarase s\u00f3 cando o car\u00e1cter da declaraci\u00f3n sexa Alta.<br \/>\nTodas aquelas explotaci\u00f3ns mineiras que o d\u00eda 1 de xaneiro de 2015 tivesen comunicado a data de inicio dos labores mineiros \u00e1 autoridade competente deber\u00e1n consignar:<br \/>\na) A superficie total alterada e non restaurada medida en hect\u00e1reas en 31.12.2014.<br \/>\nb) As existencias finais de residuos s\u00f3lidos e non s\u00f3lidos de cada tipolox\u00eda procedentes da extracci\u00f3n ou derivadas do proceso de beneficio con orixe na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia ou con orixe f\u00f3ra da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia depositadas ou almacenadas nas instalaci\u00f3ns en 31.12.2014.<br \/>\nTodas aquelas instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almac\u00e9n de residuos mineiros que o d\u00eda 1 de xaneiro de 2015 fosen autorizadas pola autoridade competente deber\u00e1n consignar:<br \/>\na) As existencias finais de residuos s\u00f3lidos e non s\u00f3lidos de cada tipolox\u00eda procedentes da extracci\u00f3n ou derivadas do proceso de beneficio con orixe na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia ou con orixe f\u00f3ra da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia depositadas ou almacenadas nas instalaci\u00f3ns en 31.12.2014.<br \/>\nTodas aquelas explotaci\u00f3ns mineiras que comunicasen o inicio dos labores mineiros desde o 1 de xaneiro de 2015 e as instalaci\u00f3ns de dep\u00f3sito ou almac\u00e9n de residuos mineiros que fosen autorizadas desde a mesma data consignar\u00e1n, segundo proceda, as previsi\u00f3ns anuais de superficie total alterada e non restaurada medida en hect\u00e1reas e\/ou as existencias previstas depositadas ou almacenadas durante o ano de residuos s\u00f3lidos e non s\u00f3lidos de cada tipolox\u00eda procedentes da extracci\u00f3n ou derivadas do proceso de beneficio con orixe na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia ou con orixe f\u00f3ra da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia.<br \/>\nA declaraci\u00f3n ser\u00e1 datada e asinada polo suxeito pasivo ou polo seu representante.<br \/>\nANEXO III<br \/>\nModelo en formato electr\u00f3nico de autoliquidaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM) (modelo 013)<\/p>\n<p>Instruci\u00f3ns<br \/>\nPresentarase unha autoliquidaci\u00f3n, que agrupar\u00e1 os datos correspondentes \u00e1 base impo\u00f1ible correspondente desde o inicio do per\u00edodo impositivo ata a fin do per\u00edodo a que se refire a autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\n\u2022 Per\u00edodo e car\u00e1cter.<br \/>\nNeste bloque deberanse consignar os datos correspondentes ao per\u00edodo a que corresponde a declaraci\u00f3n, as\u00ed como o car\u00e1cter dela, de xeito que:<br \/>\na) No exercicio se far\u00e1 constar o ano natural a que corresponden os datos inclu\u00eddos na declaraci\u00f3n.<br \/>\nb) No per\u00edodo consignarase o per\u00edodo a que corresponden os datos inclu\u00eddos na declaraci\u00f3n, consignando 1 cando se trate do pagamento \u00e1 conta e consignando 2 cando se trate da autoliquidaci\u00f3n anual.<br \/>\nExemplo: do 1 ao 20 de setembro do ano 20XX terase que presentar a declaraci\u00f3n correspondente ao primeiro semestre natural do ano, polo que en exercicio se consignar\u00e1 20XX e en per\u00edodo se consignar\u00e1 1.<br \/>\nSe a autoliquidaci\u00f3n fose unha complementaria doutra xa presentada, marcarase o recadro denominado Complementaria e consignarase o n\u00famero da autoliquidaci\u00f3n a que complementa.<br \/>\n\u2022 Suxeito pasivo.<br \/>\nNeste bloque deberanse consignar os datos identificativos do suxeito pasivo: NIF, Apelidos e nome ou Raz\u00f3n social, Enderezo fiscal ou Enderezo para os efectos de notificaci\u00f3ns. O enderezo que ser\u00e1 cargado informaticamente \u00e9 o enderezo fiscal do seu certificado dixital. Se quere consignar un enderezo diferente para os efectos de notificaci\u00f3n, deber\u00e1 comunicalo con car\u00e1cter previo na Oficina Virtual Tributaria. Para isto deber\u00e1 acceder ao m\u00f3dulo de \u00abXesti\u00f3n de datos persoais\u00bb no submen\u00fa \u00abCat\u00e1logo de servizos\u00bb da OVT.<br \/>\n\u2022 Representante.<br \/>\nNo caso de actuar mediante representante, deber\u00e1 consignar os datos deste: NIF, Apelidos e nome ou Raz\u00f3n social e Enderezo fiscal.<br \/>\n\u2022 Identificaci\u00f3n.<br \/>\nNeste bloque deber\u00e1 consignar a identificaci\u00f3n da actividade suxeita ao imposto consignando a denominaci\u00f3n da explotaci\u00f3n ou instalaci\u00f3n e o c\u00f3digo asignado no censo.<br \/>\n\u2022 Declaraci\u00f3n base impo\u00f1ible.<br \/>\nNeste bloque deberase proceder \u00e1 declaraci\u00f3n da base impo\u00f1ible provisional xerada desde o inicio do per\u00edodo impositivo ata a fin do per\u00edodo a que se refire a autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nAlteraci\u00f3n da superficie (BI SUPERF.): consignarase o total da superficie alterada e non restaurada na data final do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n, consignando na primeira li\u00f1a o n\u00famero total de hect\u00e1reas en n\u00famero enteiro e na segunda li\u00f1a a fracci\u00f3n de hect\u00e1rea. Non formar\u00e1 parte da base impo\u00f1ible o total da superficie alterada e non restaurada en 31 de decembro de 2014. O recadro (1s) totalizar\u00e1 o n\u00famero de hect\u00e1reas arredondando ao n\u00famero enteiro inmediato superior. A casa (1s) non poder\u00e1 ser negativa.<br \/>\nExemplo: a superficie alterada e non restaurada en 31.12.2014 dunha mina \u00e9 45,256 ha. Durante o ano 2015 alt\u00e9ranse 5,4 ha e rest\u00e1uranse 3,8. No ano 2016 alt\u00e9ranse 5,8 ha e rest\u00e1uranse 20 ha.<br \/>\nPolo tanto, o n\u00famero de hect\u00e1reas alteradas e non restauradas en 31.12.2015 ser\u00edan: 45,256 + (5,4 \u2013 3,8) = 45,256 + (1,6) = 46,856, \u00e9 dicir, 46 ha e 1 fracci\u00f3n de ha. Agora ben, non formar\u00e1 parte da base impo\u00f1ible o total da superficie alterada e non restaurada en 31 de decembro de 2014, \u00e9 dicir, 45,256 ha. Doutro xeito, o recadro (1s) ser\u00e1 o resultado de 5,4 \u2013 3,8 = 1,6. 1 ha e 1 fracci\u00f3n de ha.<br \/>\nPolo tanto, no modelo 013 correspondente ao ano 2015 consignarase:<br \/>\nn\u00ba de ha 1<br \/>\nfracci\u00f3n ha 1<br \/>\nrecadro (1s) 2<br \/>\nO n\u00famero de ha alteradas e non restauradas en 31.12.2016 ser\u00e1: 45,256 + (5,4 \u2013 3,8) + (5,8 \u2013 20) = 32,656 ha, \u00e9 dicir, como non formar\u00e1 parte da base impo\u00f1ible o total da superficie alterada e non restaurada en 31 de decembro de 2014, \u00e9 dicir, 45,256 ha, o recadro (1s) no modelo 013 do ano 2016 ser\u00e1 0.<br \/>\nDep\u00f3sito ou almacenamento rde esiduos mineiros (BI RES.): consignarase unha ficha por cada tipolox\u00eda de residuo mineiro que se almacene ou deposite na instalaci\u00f3n gravada. As tipolox\u00edas de residuos son: residuos perigosos s\u00f3lidos, residuos perigosos non s\u00f3lidos, residuos non perigosos non inertes s\u00f3lidos, residuos non perigosos non inertes non s\u00f3lidos, residuos non perigosos inertes s\u00f3lidos e residuos non perigosos inertes non s\u00f3lidos.<br \/>\nEn cada ficha consignaranse, segundo os residuos procedan da extracci\u00f3n ou sexan derivados do proceso de beneficio e segundo te\u00f1an como orixe a Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia ou non:<br \/>\na) As existencias iniciais do per\u00edodo impositivo a que se refira a declaraci\u00f3n. A aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica consignar\u00e1 como data o primeiro d\u00eda do per\u00edodo impositivo e realizar\u00e1 o c\u00f3mputo, tendo en conta que o per\u00edodo de permanencia ser\u00e1 o n\u00famero de d\u00edas do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n. A cifra que resulte en cada caso arredondarase a seis decimais. O valor das existencias iniciais ser\u00e1 0 para o modelo correspondente ao ano 2015.<br \/>\nb) As entradas desde o inicio do per\u00edodo impositivo ata a fin do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n: consignarase a cantidade\/volume e a data de entrada na instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito. A aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica realizar\u00e1 o c\u00f3mputo, tendo en conta que o per\u00edodo de permanencia ser\u00e1 o n\u00famero de d\u00edas do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n desde a data de entrada, inclu\u00edndo esta. A cifra que resulte en cada caso arredondarase a seis decimais.<br \/>\nc) As sa\u00eddas desde o inicio do per\u00edodo impositivo ata a fin do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n: consignarase a cantidade\/volume e a data de sa\u00edda da instalaci\u00f3n, almac\u00e9n ou dep\u00f3sito. A aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica realizar\u00e1 o c\u00f3mputo, tendo en conta que o per\u00edodo de non permanencia ser\u00e1 o n\u00famero de d\u00edas do per\u00edodo a que se refire a declaraci\u00f3n desde a data de sa\u00edda, inclu\u00edndo esta. A cifra que resulte en cada caso arredondarase a seis decimais.<br \/>\nEste bloque presentar\u00e1 resumidos, segundo o c\u00f3mputo realizado pola aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica, os datos contidos no anexo da autoliquidaci\u00f3n presentada.<br \/>\n\u2022 Liquidaci\u00f3n.<br \/>\nNeste bloque deber\u00e1 procederse \u00e1 autoliquidaci\u00f3n do importe da d\u00e9beda tributaria que se deba ingresar en cada per\u00edodo consonte cos datos declarados.<br \/>\nNeste bloque practicarase o c\u00e1lculo e a autoliquidaci\u00f3n que correspondera ao per\u00edodo sinalado na ep\u00edgrafe Car\u00e1cter da declaraci\u00f3n e que ser\u00e1, no caso do per\u00edodo 1, a conta da d\u00e9beda tributaria definitiva do ano natural a que se refire a autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nBI superficie (1s): no recadro (1s) trasladarase o total consignado no recadro de igual nome do bloque anterior.<br \/>\nTipo de gravame (2s): no recadro (2s) consignarase o tipo de gravame vixente no per\u00edodo impositivo aplicable ao suposto de alteraci\u00f3n da superficie ou solo como consecuencia da extracci\u00f3n de minerais met\u00e1licos e metais preciosos.<br \/>\nCota previa superficie (3s): no recadro (3s) consignarase o resultado de aplicar o tipo de gravame consignado no recadro (2s) pola base impo\u00f1ible consignada na casa (1s).<br \/>\nBI residuos extracci\u00f3n (1re): nos recadros (a), (b), (e), (f), (i) e (j) trasladarase o c\u00f3mputo total calculado nas fichas dos residuos procedentes da extracci\u00f3n, segundo a s\u00faa tipolox\u00eda e segundo procedan ou non da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia.<br \/>\nBI residuos proc. benef. (1rb): nos recadros (c), (d), (g), (h), (k) e (l) trasladarase o c\u00f3mputo total calculado nas fichas dos residuos derivados do proceso de beneficio, segundo a s\u00faa tipolox\u00eda e segundo procedan ou non da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia.<br \/>\nTipo de gravame (2r): consignaranse os tipos de gravame vixentes no per\u00edodo impositivo aplicables ao suposto de almacenamento de residuos, segundo a tipolox\u00eda de residuo.<br \/>\nCoeficiente f\u00f3ra CAG: consignarase na columna correspondente o coeficiente vixente no per\u00edodo impositivo aplicable aos residuos procedentes de f\u00f3ra de Galicia.<br \/>\nCoeficiente B\u00ba: consignarase na columna correspondente o coeficiente vixente no per\u00edodo impositivo aplicable aos residuos xerados no proceso de beneficio do mineral.<br \/>\nCota previa RE: consignarase nas columnas primeira e segunda (CAG e F\u00d3RA CAG) o resultado de aplicar o tipo de gravame vixente \u00e1 base impo\u00f1ible, segundo a tipolox\u00eda do residuo e segundo procedan ou non da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e, de ser o caso, o coeficiente de f\u00f3ra de Galicia e\/ou o coeficiente de beneficio; na terceira columna (TOTAL) consignarase o resultado de sumar as cotas previas calculadas nas columnas anteriores correspondentes aos residuos procedentes da extracci\u00f3n procedentes da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e de f\u00f3ra dela, segundo a s\u00faa tipolox\u00eda.<br \/>\nCota previa residuos extracci\u00f3n (3re): no recadro (3re) consignarase a suma total correspondente aos residuos procedentes da extracci\u00f3n.<br \/>\nCota previa RB: consignarase nas columnas primeira e segunda (CAG e F\u00d3RA CAG) o resultado de aplicar o tipo de gravame vixente \u00e1 base impo\u00f1ible, segundo a tipolox\u00eda do residuo e segundo procedan ou non da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e, de ser o caso, o coeficiente de f\u00f3ra de Galicia e\/ou o coeficiente de beneficio; na terceira columna (TOTAL) consignarase o resultado de sumar as cotas previas calculadas nas columnas anteriores correspondentes aos residuos xerados no proceso de beneficio do mineral, segundo a s\u00faa tipolox\u00eda.<br \/>\nCota previa residuos proc. benef. (3rb): no recadro (3rb) consignarase a suma total correspondente aos residuos xerados no proceso de beneficio do mineral.<br \/>\nTotal cota previa (3rt): consignarase o resultado de sumar (3s), (3re) e (3rb).<br \/>\nN\u00ba d\u00edas per. imposit.\/365 (3n): consignarase o resultado de dividir o n\u00famero de d\u00edas do per\u00edodo impositivo polo n\u00famero de d\u00edas do ano natural (365 ou 366, segundo proceda). A aplicaci\u00f3n, a\u00ednda que non arredondar\u00e1 o resultado, mostrar\u00e1 como m\u00e1ximo os dous primeiros decimais.<br \/>\nTotal cota (3): consignarase o resultado de multiplicar (3rt) polo resultado da casa (3n).<br \/>\nPara deducir PAC autoliquidados exercicio (4): esta li\u00f1a deixarase en branco, en caso das autoliquidaci\u00f3ns correspondentes ao per\u00edodo 1 de cada ano natural. No caso de que se tivese autoliquidado o pagamento \u00e1 conta (PAC, en diante) da d\u00e9beda tributaria do ano natural a que se refire a autoliquidaci\u00f3n, consignarase o importe total correspondente \u00e1\/s autoliquidaci\u00f3n\/s do ano natural presentada\/s con anterioridade.<br \/>\nPAC para ingresar (5): esta li\u00f1a deixarase en branco, en caso das autoliquidaci\u00f3ns correspondentes ao per\u00edodo 2 de cada ano natural. No resto delas, no recadro (5), trasladarase o importe positivo que correspondese ao resultado de minorar a cantidade consignada no recadro (3) no importe consignado no recadro (4). No caso de que o resultado fose negativo, consignarase cero.<br \/>\nCota diferencial (6): esta li\u00f1a s\u00f3 ser\u00e1 cuberta en caso das autoliquidaci\u00f3ns correspondentes ao per\u00edodo 2 de cada ano natural. No resto delas, deixarase en branco. No recadro (6) trasladarase o importe que correspondese ao resultado de minorar a cantidade consignada no recadro (3) no importe consignado no recadro (4).<br \/>\nImporte autoliquidaci\u00f3ns anteriores (7): esta li\u00f1a s\u00f3 ser\u00e1 cuberta no caso de que se tratase dunha autoliquidaci\u00f3n complementaria. Neste caso consignarase o importe que se tivese autoliquidado na autoliquidaci\u00f3n a que se complementa.<br \/>\nTotal para ingresar\/devolver (8): no recadro (8) trasladarase, segundo corresponda, o importe positivo do recadro (5) ou o importe positivo ou negativo do recadro (6), minorado, de ser o caso, polo importe do recadro (7).<br \/>\nImporte ingresado\/para devolver (I): no recadro (I) trasladarase o importe positivo ou negativo do recadro (8).<br \/>\n\u2022 Devoluci\u00f3n.<br \/>\nNo caso de que o importe do recadro (8) fose unha cantidade para devolver derivada da normativa do imposto, o suxeito pasivo deber\u00e1:<br \/>\n\u2013 Marcar o recadro da s\u00faa solicitude, consignar o importe cuxa devoluci\u00f3n solicita e consignar, empezando pola esquerda, os datos identificativos da conta (IBAN) da s\u00faa titularidade en que desexa recibir a devoluci\u00f3n. No caso de contas en entidades financeiras espa\u00f1olas, o c\u00f3digo IBAN estar\u00e1 composto por 24 d\u00edxitos, que se deber\u00e1n cubrir comezando pola esquerda.<br \/>\n\u2013 Marcar o recadro polo cal renuncia \u00e1 devoluci\u00f3n do importe a favor do Tesouro da Facenda galega e consignar o importe correspondente. Neste caso, o importe que figurar\u00e1 no recadro (I) Importe ingresado\/para devolver, ser\u00e1 0.<br \/>\n\u2022 Ingreso.<br \/>\nNo caso de que o importe do recadro (8) fose positivo e o suxeito pasivo pretendese solicitar un aprazamento ou fraccionamento da d\u00e9beda tributaria, deber\u00e1 marcar o recadro correspondente a Aprazamento\/fraccionamento e deber\u00e1 presentar ante a Axencia Tributaria de Galicia solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinalados na normativa de aplicaci\u00f3n e sen que a solicitude se poida entender presentada pola marcaxe deste recadro. Neste caso, o importe que figurar\u00e1 no recadro (I) Importe ingresado\/para devolver, ser\u00e1 0.<br \/>\nA declaraci\u00f3n ser\u00e1 datada e asinada polo suxeito pasivo ou polo seu representante.<br \/>\nANEXO IV<br \/>\nNormas t\u00e9cnicas para a xeraci\u00f3n do NRC<br \/>\nA entidade financeira xerar\u00e1 o NRC (n\u00famero de referencia completo) segundo o punto B.2) do anexo VII da Orde EHA\/2027\/2007, do 28 de xu\u00f1o de 2007 (BOE do 9 de xullo), correspondente \u00e1 xeraci\u00f3n de NRC para liquidaci\u00f3ns practicadas pola Administraci\u00f3n, modelos 060, 061 e 069. O NRC xerarase a partir dun rexistro de 48 caracteres codificados en EBCDIC:<br \/>\n\u2022 MMMNNNNNNNNNDC (14): n\u00famero de xustificante, onde:<br \/>\n\u2013 MMMNNNNNNNNND (13): n\u00famero de xustificante asignado pola Oficina Virtual Tributaria.<br \/>\n\u2013 C (1): car\u00e1cter de control calculado polo banco, utilizando o mesmo algoritmo especificado na citada orde. A Oficina Tributaria facilitaralle \u00e1 entidade colaboradora o algoritmo para o c\u00e1lculo deste car\u00e1cter de control.<br \/>\n\u2022 XXXXXXXXX (9): NIF do debedor.<br \/>\n\u2022 NNNNNNNNNNNNN (13): importe de cargo.<br \/>\n\u2022 AAAAMMDD (8): data de cargo.<br \/>\n\u2022 XXXX (4): c\u00f3digo de Banco de Espa\u00f1a da entidade.<br \/>\nO n\u00famero de referencia completo (NRC) resultante ter\u00e1 22 posici\u00f3ns:<br \/>\n\u2022 MMMNNNNNNNNNDC (14): n\u00famero de xustificante (o mesmo que o especificado arriba).<br \/>\n\u2022 XXXXXXXX (8): caracteres de control resultantes de aplicar unha funci\u00f3n MAC 4 do algoritmo DES (segundo norma X9.9-1) aos datos anteriores (48 caracteres) utilizando a clave privada do banco. Esta funci\u00f3n xerar\u00e1 8 caracteres de control, \u00e9 dicir, a \u00absinatura\u00bb<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>ORDE do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[4],"tags":[1248],"class_list":["post-13057","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-novedades-normativas","tag-galiciaimposto-mineiro"],"acf":[],"yoast_head":"<!-- This site is optimized with the Yoast SEO plugin v28.6 - https:\/\/yoast.com\/product\/yoast-seo-wordpress\/ -->\n<title>Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"es_ES\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"ORDE do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2020-12-23T12:42:34+00:00\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"admin\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Escrito por\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"admin\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Tiempo de lectura\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"58 minutos\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\\\/\\\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057\"},\"author\":{\"name\":\"admin\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\"},\"headline\":\"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia\",\"datePublished\":\"2020-12-23T12:42:34+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057\"},\"wordCount\":11660,\"commentCount\":0,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"keywords\":[\"Galicia|Imposto mineiro\"],\"articleSection\":[\"Novedades Normativas\"],\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"CommentAction\",\"name\":\"Comment\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057#respond\"]}]},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057\",\"name\":\"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-12-23T12:42:34+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=13057#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Portada\",\"item\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"description\":\"Comentarios doctrinales\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":{\"@type\":\"PropertyValueSpecification\",\"valueRequired\":true,\"valueName\":\"search_term_string\"}}],\"inLanguage\":\"es\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"width\":1970,\"height\":221,\"caption\":\"Normativa Municipal\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\",\"name\":\"admin\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"url\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"admin\"},\"sameAs\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\"],\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?author=1\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057","og_locale":"es_ES","og_type":"article","og_title":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal","og_description":"ORDE do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro.","og_url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057","og_site_name":"Normativa Municipal","article_published_time":"2020-12-23T12:42:34+00:00","author":"admin","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Escrito por":"admin","Tiempo de lectura":"58 minutos"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057"},"author":{"name":"admin","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4"},"headline":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia","datePublished":"2020-12-23T12:42:34+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057"},"wordCount":11660,"commentCount":0,"publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"keywords":["Galicia|Imposto mineiro"],"articleSection":["Novedades Normativas"],"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"CommentAction","name":"Comment","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057#respond"]}]},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057","name":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia - Normativa Municipal","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website"},"datePublished":"2020-12-23T12:42:34+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057#breadcrumb"},"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=13057#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Portada","item":"https:\/\/normativamunicipal.com\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Imposto compensatorio ambiental mineiro en Galicia"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","name":"Normativa Municipal","description":"Comentarios doctrinales","publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?s={search_term_string}"},"query-input":{"@type":"PropertyValueSpecification","valueRequired":true,"valueName":"search_term_string"}}],"inLanguage":"es"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization","name":"Normativa Municipal","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","contentUrl":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","width":1970,"height":221,"caption":"Normativa Municipal"},"image":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4","name":"admin","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","caption":"admin"},"sameAs":["https:\/\/normativamunicipal.com"],"url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?author=1"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/13057","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=13057"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/13057\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=13057"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=13057"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=13057"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}