{"id":14264,"date":"2020-12-23T12:52:36","date_gmt":"2020-12-23T12:52:36","guid":{"rendered":"https:\/\/normativamunicipal.com\/uncategorized\/axencia-tributaria-de-galicia\/"},"modified":"2020-12-23T12:52:36","modified_gmt":"2020-12-23T12:52:36","slug":"axencia-tributaria-de-galicia","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264","title":{"rendered":"Axencia Tributaria de GALICIA"},"content":{"rendered":"<p style=\"text-align: justify;\"><strong>ORDE do 10 de decembro de 2019 pola que se establecen o procedemento e as condici\u00f3ns para a domiciliaci\u00f3n do pagamento de determinadas d\u00e9bedas cuxa xesti\u00f3n ten atribu\u00edda a Axencia Tributaria de Galicia.<\/strong><\/p>\n<p style=\"text-align: justify;\"><!--more-->[sc name=\u00bbGu\u00eda del Interventor Municipal\u00bb ]<br \/>\nA Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, regula no seu artigo 60 que o pagamento en efectivo das d\u00e9bedas tributarias poder\u00e1 realizarse polos medios e na forma que regulamentariamente se establezan.<br \/>\nO Regulamento xeral de recadaci\u00f3n, aprobado polo Real decreto 939\/2005, do 29 de xullo, entre outras materias, regula as li\u00f1as b\u00e1sicas de actuaci\u00f3n das entidades de cr\u00e9dito que act\u00faan como colaboradoras na xesti\u00f3n recadatoria da Facenda P\u00fablica e os medios susceptibles de ser utilizados para a realizaci\u00f3n do pagamento das d\u00e9bedas tributarias e non tributarias, concretamente o artigo 38 especifica a domiciliaci\u00f3n bancaria como un deses posibles medios de pagamento.<br \/>\nDoutra banda, o artigo 96 da mencionada Lei 58\/2003, do 17 de decembro, establece que a Administraci\u00f3n tributaria promover\u00e1 a utilizaci\u00f3n das t\u00e9cnicas e medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos e telem\u00e1ticos necesarios para o desenvolvemento da s\u00faa actividade e o exercicio das s\u00faas competencias, coas limitaci\u00f3ns que a Constituci\u00f3n e as leis establezan.<br \/>\nAs\u00ed mesmo, a Lei 39\/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo com\u00fan das administraci\u00f3ns p\u00fablicas, fai fincap\u00e9 na necesidade de fomentar as novas tecnolox\u00edas aplicadas aos procedementos xestores de tributos como un instrumento id\u00f3neo para conxugar os principios de eficacia da Administraci\u00f3n tributaria e a limitaci\u00f3n dos custos indirectos ao contribu\u00ednte.<br \/>\nAs\u00ed, a Administraci\u00f3n tributaria auton\u00f3mica tratou de impulsar as posibilidades que ofrecen as novas tecnolox\u00edas para facilitar aos cidad\u00e1ns o cumprimento das s\u00faas obrigas. Neste sentido apr\u00f3base a Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras cuxa disposici\u00f3n adicional segunda establece a posibilidade de solicitar a domiciliaci\u00f3n do pagamento das d\u00e9bedas aprazadas ou fraccionadas e regula os requisitos e o procedemento para a solicitude de domiciliaci\u00f3n.<br \/>\nContinuando nesta li\u00f1a, considerando a domiciliaci\u00f3n bancaria como un medio id\u00f3neo para o pagamento das d\u00e9bedas tributarias e para a necesaria reduci\u00f3n de custos para as partes interesadas, sendo o desexo da propia Axencia Tributaria de Galicia (en diante, Atriga) facilitar ao m\u00e1ximo aos obrigados tributarios o cumprimento das s\u00faas obrigas de pagamento, e dada a necesidade de establecer criterios de actuaci\u00f3n en certos supostos en que puidesen xurdir incidencias no proceso de domiciliaci\u00f3n do pagamento, \u00e9 preciso a aprobaci\u00f3n desta orde.<br \/>\nAs\u00ed, na s\u00faa virtude, reg\u00falase o procedemento de domiciliaci\u00f3n de pagamento de d\u00e9bedas ante a Atriga, diferenciando dous supostos:<br \/>\n\u2013 O pagamento domiciliado de autoliquidaci\u00f3ns que se presenten electronicamente para os modelos recollidos no anexo I e os requisitos e condici\u00f3ns para a presentaci\u00f3n das ordes de domiciliaci\u00f3n, das solicitudes de revogaci\u00f3n, de rehabilitaci\u00f3n das ordes previamente revogadas e de modificaci\u00f3n da conta sinalada para a domiciliaci\u00f3n, que unicamente poden presentarse electronicamente.<br \/>\n\u2013 O pagamento domiciliado de aprazamentos e fraccionamentos das d\u00e9bedas xestionadas pola Atriga e os requisitos e condici\u00f3ns para a presentaci\u00f3n das ordes de domiciliaci\u00f3n, das solicitudes de revogaci\u00f3n, de rehabilitaci\u00f3n das ordes previamente revogadas e de modificaci\u00f3n da conta sinalada para a domiciliaci\u00f3n, que poden presentarse de maneira presencial ou electronicamente.<br \/>\nA presente orde est\u00e1 composta de dezasete artigos estruturados nun t\u00edtulo preliminar relativo ao obxecto da orde, \u00e1mbito de aplicaci\u00f3n e d\u00e9bedas cuxo pagamento pode ser domiciliado, nun t\u00edtulo primeiro onde se regula o procedemento de domiciliaci\u00f3n tanto para o pagamento de autoliquidaci\u00f3ns como para o pagamento de aprazamentos e fraccionamentos, e nun t\u00edtulo segundo dirixido \u00e1s entidades colaboradoras, conta ademais cunha disposici\u00f3n adicional, unha disposici\u00f3n derrogatoria, once disposici\u00f3ns derradeiras e dous anexos. Os artigos regulan o obxecto da orde, as d\u00e9bedas cuxo pagamento pode ser domiciliado, os requisitos das contas designadas para o cargo das domiciliaci\u00f3ns, a domiciliaci\u00f3n do pagamento das autoliquidaci\u00f3ns, a domiciliaci\u00f3n do pagamento de aprazamentos e fraccionamentos concedidos polos \u00f3rganos da Atriga, a xesti\u00f3n das domiciliaci\u00f3ns, o momento do pagamento e liberaci\u00f3n do obrigado fronte \u00e1 Atriga e o ingreso nas contas restrinxidas e achega de informaci\u00f3n polas entidades colaboradoras \u00e1 Atriga.<br \/>\nAs\u00ed mesmo, a trav\u00e9s desta orde modif\u00edcase o anexo II da Orde do 23 de novembro de 2001 de recadaci\u00f3n executiva de multas e sanci\u00f3ns para introducir o recadro onde se recollen os meses de prescrici\u00f3n, a Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras para os efectos de actualizar os anexos e os modelos de ingreso. Por \u00faltimo, modif\u00edcanse diversas ordes que regulan as normas de aplicaci\u00f3n dos impostos propios e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo para os efectos de introducir a modalidade de pagamento domiciliado.<br \/>\nO seu contido adec\u00faase aos principios de necesidade, eficacia, proporcionalidade, seguridade xur\u00eddica, transparencia e eficiencia que establece o artigo 129 da Lei 39\/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo com\u00fan das administraci\u00f3ns p\u00fablicas.<br \/>\nO texto da orde foi sometido ao tr\u00e1mite de informaci\u00f3n p\u00fablica regulado no artigo 42.3 da Lei 16\/2010, do 17 de decembro, de organizaci\u00f3n e funcionamento da Administraci\u00f3n xeral e do sector p\u00fablico auton\u00f3mico de Galicia. As\u00ed mesmo, conta con todos os informes preceptivos, inclu\u00eddos o informe tecnol\u00f3xico-funcional da Direcci\u00f3n Xeral de Avaliaci\u00f3n e Reforma Administrativa e da Axencia para a Modernizaci\u00f3n Tecnol\u00f3xica de Galicia e o informe da Asesor\u00eda Xur\u00eddica.<br \/>\nAs\u00ed, en virtude do exposto, de acordo coa competencia establecida no artigo 34.6 da Lei 1\/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e da s\u00faa Presidencia, e de acordo co Consello Consultivo de Galicia,<br \/>\nACORDO:<br \/>\nT\u00cdTULO PRELIMINAR<br \/>\nConsideraci\u00f3ns xerais<br \/>\nCAP\u00cdTULO I<br \/>\nObxecto e \u00e1mbito de aplicaci\u00f3n<br \/>\nArtigo 1. Obxecto da orde e \u00e1mbito de aplicaci\u00f3n<br \/>\n1. Esta orde ten como obxecto a regulaci\u00f3n da domiciliaci\u00f3n bancaria como medio de pagamento de determinadas d\u00e9bedas tributarias xestionadas pola Axencia Tributaria de Galicia (Atriga).<br \/>\n2. Esta orde non resulta de aplicaci\u00f3n no caso de domiciliaci\u00f3n de d\u00e9bedas aprazadas ou fraccionadas correspondentes a taxas e prezos. Esta seguir\u00e1 rex\u00e9ndose polo previsto na disposici\u00f3n adicional segunda da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras ata que non se regule expresamente.<br \/>\nCAP\u00cdTULO II<br \/>\nD\u00e9bedas obxecto de domiciliaci\u00f3n<br \/>\nArtigo 2. D\u00e9bedas cuxo pagamento pode ser domiciliado<br \/>\nOs obrigados ao pagamento, salvo aqueles a que se refire o artigo 35.4 da Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, poder\u00e1n utilizar a domiciliaci\u00f3n bancaria como medio de pagamento das d\u00e9bedas resultantes de:<br \/>\na) As autoliquidaci\u00f3ns que se relacionan no anexo I, sempre que a s\u00faa presentaci\u00f3n se leve a cabo por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s da Oficina Virtual Tributaria (en diante, OVT) da Atriga. (Procedemento administrativo FA011A na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia https:\/\/sede.xunta.gal).<br \/>\nb) Os aprazamentos e fraccionamentos de pagamento concedidos polos \u00f3rganos competentes da Atriga. (Procedemento administrativo FA011B na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia https:\/\/sede.xunta.gal).<br \/>\nT\u00cdTULO I<br \/>\nProcedemento de domiciliaci\u00f3n<br \/>\nCAP\u00cdTULO I<br \/>\nRequisitos das contas designadas para a domiciliaci\u00f3n<br \/>\nArtigo 3. Requisitos das contas designadas para o cargo de domiciliaci\u00f3ns<br \/>\n1. As contas designadas polos obrigados ao pagamento para levar a cabo o cargo do importe das d\u00e9bedas domiciliadas deber\u00e1n cumprir as seguintes condici\u00f3ns:<br \/>\na) Ser de titularidade do obrigado ao pagamento.<br \/>\nb) Tratarse dunha conta \u00e1 vista ou dunha conta de aforro que admita a domiciliaci\u00f3n de pagamentos.<br \/>\nc) Estar abertas nunha entidade de cr\u00e9dito autorizada para actuar como colaboradora na xesti\u00f3n recadatoria da Atriga.<br \/>\n2. Carecer\u00e1n de efectos as ordes de domiciliaci\u00f3n en contas que non re\u00fanan os requisitos anteriores, polo que o obrigado deber\u00e1 responder ante a Atriga da posible falta de pagamento ou do pagamento f\u00f3ra de prazo do importe domiciliado, nos termos que estableza a normativa vixente en cada caso e iso sen prexu\u00edzo da posibilidade de correcci\u00f3n prevista nos artigos seguintes da presente orde respecto daquelas ordes de domiciliaci\u00f3n que resulten defectuosas.<br \/>\nCAP\u00cdTULO II<br \/>\nProcedemento de domiciliaci\u00f3n do pagamento de autoliquidaci\u00f3ns<br \/>\nArtigo 4. Lexitimaci\u00f3n<br \/>\n1. Os obrigados tributarios ou, se for o caso, os seus representantes legais ou voluntarios con poderes suficientes para iso poder\u00e1n ordenar a domiciliaci\u00f3n do pagamento das d\u00e9bedas tributarias resultantes das autoliquidaci\u00f3ns a que se refire o artigo 2.a) da presente orde.<br \/>\n2. As persoas ou entidades autorizadas a presentar por v\u00eda electr\u00f3nica declaraci\u00f3ns en representaci\u00f3n de terceiras persoas, de acordo co disposto no Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, aprobado polo Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo, poder\u00e1n dar traslado \u00e1 Atriga por esta v\u00eda das ordes de domiciliaci\u00f3n que previamente lle comunicaron os obrigados tributarios en cuxo nome act\u00faan.<br \/>\nArtigo 5. Procedemento e prazos<br \/>\n1. A domiciliaci\u00f3n das d\u00e9bedas tributarias resultantes de autoliquidaci\u00f3ns deber\u00e1 ordenarse ao tempo de efectuar a presentaci\u00f3n da autoliquidaci\u00f3n a trav\u00e9s da Oficina Virtual do enderezo electr\u00f3nico da Atriga sempre antes dos \u00faltimos 5 d\u00edas h\u00e1biles do prazo de presentaci\u00f3n establecido na normativa reguladora de cada tributo.<br \/>\nPara a realizaci\u00f3n desta operaci\u00f3n exixirase ao presentador, en todo caso, sistema de sinatura electr\u00f3nica.<br \/>\n2. Naqueles casos en que a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da declaraci\u00f3n con orde de domiciliaci\u00f3n fose aceptada, a Atriga confirmar\u00e1 en pantalla este aspecto ao presentador e mostraralle os seus datos da mesma, facendo constar, ademais da data e a hora da presentaci\u00f3n, un c\u00f3digo seguro de verificaci\u00f3n (en diante, CSV) formado por dezaseis caracteres e a codificaci\u00f3n da conta consignada para o cargo do importe domiciliado.<br \/>\nO presentador deber\u00e1 conservar a mensaxe de aceptaci\u00f3n, que servir\u00e1 de acreditaci\u00f3n tanto da presentaci\u00f3n da declaraci\u00f3n como da orde de domiciliaci\u00f3n.<br \/>\n3. No caso de que a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da declaraci\u00f3n con orde de domiciliaci\u00f3n fose rexeitada a trav\u00e9s da OVT da Atriga, mostrarase en pantalla ao presentador a descrici\u00f3n dos erros detectados, co fin de que poida levar a cabo a s\u00faa posterior correcci\u00f3n.<br \/>\nArtigo 6. Modificaci\u00f3n da conta de domiciliaci\u00f3n<br \/>\n1. Poder\u00e1 solicitarse \u00e1 Atriga a modificaci\u00f3n da conta de domiciliaci\u00f3n previamente ordenada, de acordo coas seguintes condici\u00f3ns:<br \/>\na) A modificaci\u00f3n deber\u00e1 solicitarse, en todo caso, por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s da OVT da Atriga utilizando o sistema de sinatura electr\u00f3nica.<br \/>\nb) A modificaci\u00f3n deber\u00e1 solicitarse sempre antes dos \u00faltimos 5 d\u00edas h\u00e1biles do prazo de presentaci\u00f3n establecido na normativa reguladora de cada tributo.<br \/>\nA Atriga mostrar\u00e1 en pantalla a informaci\u00f3n acerca da aceptaci\u00f3n ou do rexeitamento da solicitude.<br \/>\n2. Se a solicitude de modificaci\u00f3n da conta resulta aceptada, a Atriga confirmar\u00e1 este aspecto en pantalla ao solicitante, o cal deber\u00e1 conservar a mensaxe de aceptaci\u00f3n, que servir\u00e1 de xustificaci\u00f3n da modificaci\u00f3n efectuada.<br \/>\n3. Se a solicitude de modificaci\u00f3n da conta resultase rexeitada, a Atriga mostrar\u00e1 en pantalla ao solicitante as causas do rexeitamento, para os efectos de que, se for o caso, proceda \u00e1 s\u00faa correcci\u00f3n. Aquelas solicitudes que non fosen aceptadas a trav\u00e9s da OVT da Atriga, non producir\u00e1n efectos ante esta, polo que a domiciliaci\u00f3n do pagamento ser\u00e1 tramitada de acordo cos datos inicialmente consignados ao presentar electronicamente a autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nArtigo 7. Revogaci\u00f3n de ordes de domiciliaci\u00f3n<br \/>\n1. Poder\u00e1n ser revogadas ante a Atriga aquelas domiciliaci\u00f3ns que fosen ordenadas ao tempo de efectuar a presentaci\u00f3n electr\u00f3nica das autoliquidaci\u00f3ns, nos seguintes termos:<br \/>\na) A revogaci\u00f3n deber\u00e1 comunicarse, en todo caso, por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s da OVT da Atriga, empregando o sistema de sintura electr\u00f3nica.<br \/>\nb) A revogaci\u00f3n deber\u00e1 comunicarse sempre antes dos \u00faltimos 5 d\u00edas h\u00e1biles do prazo de presentaci\u00f3n establecido na normativa reguladora de cada tributo.<br \/>\nA Atriga mostrar\u00e1 en pantalla ao presentador a informaci\u00f3n relativa \u00e1 aceptaci\u00f3n ou ao rexeitamento da solicitude de revogaci\u00f3n.<br \/>\n2. Se a solicitude de revogaci\u00f3n resulta aceptada, a Atriga confirmar\u00e1 este aspecto en pantalla ao solicitante, o cal deber\u00e1 conservar a mensaxe de aceptaci\u00f3n, que servir\u00e1 de xustificaci\u00f3n da revogaci\u00f3n efectuada.<br \/>\n3. Se a solicitude de revogaci\u00f3n \u00e9 rexeitada, a Atriga mostrar\u00e1 en pantalla ao solicitante as causas do rexeitamento, para os efectos de que, se for o caso, proceda \u00e1 s\u00faa correcci\u00f3n.<br \/>\nNo caso de que a petici\u00f3n de revogaci\u00f3n resulte aceptada, a Atriga non dar\u00e1 curso posterior \u00e1 domiciliaci\u00f3n, polo que o obrigado tributario poder\u00e1 proceder ao ingreso da d\u00e9beda a trav\u00e9s de calquera das entidades de cr\u00e9dito que act\u00faan como colaboradoras na xesti\u00f3n recadatoria da Atriga.<br \/>\nO devandito ingreso poder\u00e1 realizarse, de acordo coa normativa vixente de cada tributo, de forma presencial ou por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s da OVT da Atriga, a\u00ednda que neste \u00faltimo caso, o n\u00famero de referencia completo (en diante, NRC) obtido non deber\u00e1 utilizarse a efectos de presentaci\u00f3n da autoliquidaci\u00f3n, posto que esta xa ser\u00eda presentada electronicamente con anterioridade. Aquelas revogaci\u00f3ns que non fosen aceptadas a trav\u00e9s da OVT da Atriga non producir\u00e1n efectos ante esta, polo que a domiciliaci\u00f3n do pagamento se tramitar\u00e1 ante a entidade colaboradora en que se atope aberta a conta en que inicialmente domiciliou o ingreso.<br \/>\nArtigo 8. Rehabilitaci\u00f3n de ordes de domiciliaci\u00f3n previamente revogadas<br \/>\n1. Aquelas ordes de domiciliaci\u00f3n de autoliquidaci\u00f3ns que fosen obxecto de revogaci\u00f3n a trav\u00e9s da OVT da Atriga poder\u00e1n ser posteriormente rehabilitadas, nas condici\u00f3ns seguintes:<br \/>\na) A rehabilitaci\u00f3n deber\u00e1 solicitarse necesariamente por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s da OVT da Atriga, utilizando o sistema de sinatura electr\u00f3nica.<br \/>\nb) A rehabilitaci\u00f3n deber\u00e1 solicitarse sempre antes dos \u00faltimos 5 d\u00edas h\u00e1biles do prazo de presentaci\u00f3n establecido na normativa reguladora de cada tributo.<br \/>\nA Atriga mostrar\u00e1 en pantalla ao presentador a informaci\u00f3n relativa \u00e1 aceptaci\u00f3n ou ao rexeitamento da solicitude de rehabilitaci\u00f3n.<br \/>\n2. Se a solicitude de rehabilitaci\u00f3n \u00e9 aceptada, a Atriga confirmar\u00e1 este aspecto en pantalla ao solicitante, o cal deber\u00e1 conservar a mensaxe de aceptaci\u00f3n, que servir\u00e1 de xustificaci\u00f3n da rehabilitaci\u00f3n efectuada.<br \/>\n3. Se a solicitude de rehabilitaci\u00f3n resulta rexeitada, a Atriga mostrar\u00e1 en pantalla ao solicitante as causas do rexeitamento, para os efectos de que, se for o caso, proceda \u00e1 s\u00faa correcci\u00f3n. Se a petici\u00f3n de rehabilitaci\u00f3n resulta aceptada, a Atriga tramitar\u00e1 a domiciliaci\u00f3n orixinariamente ordenada ante a entidade colaboradora en que se atope aberta a conta designada para tales efectos no momento de presentar electronicamente a autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nNon producir\u00e1n efectos aquelas solicitudes de rehabilitaci\u00f3n que non fosen aceptadas a trav\u00e9s da OVT da Atriga, polo que nestes casos a orde de domiciliaci\u00f3n continuar\u00e1 revogada.<br \/>\nArtigo 9. Modificaci\u00f3n ou rectificaci\u00f3n de datos de autoliquidaci\u00f3ns<br \/>\nNaqueles supostos en que o obrigado tributario, ademais de rectificar, revogar ou rehabilitar a orde de domiciliaci\u00f3n do pagamento da d\u00e9beda tributaria que vai a ingresar, desexe modificar calquera outro dato da respectiva autoliquidaci\u00f3n, deber\u00e1 solicitar ao \u00f3rgano competente da Atriga a rectificaci\u00f3n da s\u00faa autoliquidaci\u00f3n nos termos previstos no artigo 120.3 da Lei 58\/2003, do 17 de decembro, e nos artigos 126 e seguintes do Regulamento xeral das actuaci\u00f3ns e os procedementos de xesti\u00f3n e inspecci\u00f3n tributaria e de desenvolvemento das normas com\u00fans dos procedementos de aplicaci\u00f3n dos tributos, aprobado polo Real decreto 1065\/2007, do 27 de xullo ou, se for o caso, presentar a correspondente autoliquidaci\u00f3n complementaria, segundo o previsto no artigo 122 da citada lei e no artigo 119 do texto regulamentario mencionado.<br \/>\nCAP\u00cdTULO III<br \/>\nProcedemento de domiciliaci\u00f3n do pagamento<br \/>\nde aprazamentos e fraccionamentos<br \/>\nArtigo 10. Lexitimaci\u00f3n<br \/>\n1. Os obrigados tributarios ou, de ser o caso, os seus representantes legais ou voluntarios con poderes suficientes, poder\u00e1n solicitar a domiciliaci\u00f3n bancaria como medio de pagamento das d\u00e9bedas tributarias nos supostos de aprazamento ou fraccionamento.<br \/>\n2. Non poder\u00e1n solicitala aqueles a que se refire o artigo 35.4 da Lei 58\/2003, do 17 de decembro.<br \/>\nArtigo 11. Procedemento e prazos<br \/>\n1. A domiciliaci\u00f3n do pagamento das d\u00e9bedas obxecto de aprazamento ou fraccionamento ser\u00e1 ordenada na solicitude, que se presentar\u00e1 ante a Xunta de Galicia, por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s do formulario xen\u00e9rico PR004A, dispo\u00f1ible na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia (https:\/\/sede.xunta.gal), ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na Lei 39\/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo com\u00fan das Administraci\u00f3ns p\u00fablicas, podendo empregar o modelo de solicitude de aprazamento\/fraccionamento dispo\u00f1ible no enderezo http:\/\/atriga.gal\/a-axencia-tributaria-de-galicia\/servizos\/modelos-e-formularios\/modelos-e-formularios-para-tramites-administrativos\/modelos-e-formularios-de-recadacion, indicando a codificaci\u00f3n da conta en que se desexa domiciliar o pagamento, cos requisitos que se establecen no artigo 3 desta orde.<br \/>\n2. A data de cargo en conta de tales domiciliaci\u00f3ns ser\u00e1 sempre o d\u00eda 20 do mes que corresponda ao vencemento do prazo ou fracci\u00f3n acordada ou o inmediato h\u00e1bil seguinte.<br \/>\nOs obrigados ao pagamento de aprazamentos ou fraccionamentos concedidos poder\u00e1n solicitar a domiciliaci\u00f3n do pagamento dos vencementos restantes.<br \/>\n3. A solicitude de domiciliaci\u00f3n deber\u00e1 presentarse antes do d\u00eda 5 do mes anterior ao do primeiro vencemento que se desexe solicitar.<br \/>\nSen prexu\u00edzo do establecido no par\u00e1grafo anterior, o obrigado ao pagamento deber\u00e1 continuar ingresando os vencementos posteriores mediante documento de ingreso ata a resoluci\u00f3n da s\u00faa petici\u00f3n.<br \/>\n4. O \u00f3rgano competente en materia de recadaci\u00f3n deber\u00e1 ditar resoluci\u00f3n expresa sobre a petici\u00f3n de domiciliaci\u00f3n no prazo de tres meses desde esta. Transcorrido o devandito prazo sen recaer resoluci\u00f3n expresa, entenderase concedida a petici\u00f3n.<br \/>\nSe a solicitude non re\u00fane os requisitos establecidos ou non se axusta \u00e1 forma indicada, o \u00f3rgano competente en materia de recadaci\u00f3n que tramita a dita solicitude requirir\u00e1 o solicitante para que, no prazo de dez d\u00edas, contados a partir do seguinte ao da notificaci\u00f3n do requirimento, emende o defecto ou acompa\u00f1e o preceptivo documento coa indicaci\u00f3n de que, se as\u00ed non se fixese, se ter\u00eda por desistido da s\u00faa solicitude.<br \/>\nArtigo 12. Modificaci\u00f3n da conta de domiciliaci\u00f3n<br \/>\n1. Os obrigados a realizar o pagamento e os seus representantes legais ou voluntarios poder\u00e1n solicitar \u00e1 Atriga a modificaci\u00f3n da conta de domiciliaci\u00f3n previamente ordenada. Nestes casos, a solicitude deber\u00e1 presentarse ante a Xunta de Galicia, por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s do formulario xen\u00e9rico PR004A, dispo\u00f1ible na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia (https:\/\/sede.xunta.gal), ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na Lei 39\/2015, do 1 de outubro.<br \/>\n2. Para que produza efectos esta modificaci\u00f3n deber\u00e1 ser dirixida ao \u00f3rgano en materia de recadaci\u00f3n que tramite o expediente antes do d\u00eda 5 do mes anterior a aquel en que te\u00f1a que efectuarse o cargo na nova conta designada.<br \/>\n3. Se a comunicaci\u00f3n da nova conta non re\u00fane os requisitos ou non se xustifica na maneira indicada, o \u00f3rgano competente en materia de recadaci\u00f3n que tramita a dita solicitude requirir\u00e1 ao solicitante para que, no prazo de dez d\u00edas, emende a falta ou acompa\u00f1e o preceptivo documento coa indicaci\u00f3n de que, se as\u00ed non se fixese, se ter\u00eda por desistido da s\u00faa solicitude de cambio de conta e se considerar\u00e1 que a domiciliaci\u00f3n persiste na conta anteriormente comunicada.<br \/>\nArtigo 13. Revogaci\u00f3n de ordes de domiciliaci\u00f3n<br \/>\nO obrigado ao pagamento poder\u00e1 revogar unha orde de domiciliaci\u00f3n previamente ordenada renunciando as\u00ed \u00e1 domiciliaci\u00f3n, a\u00ednda que deber\u00e1 comunicar a dita circunstancia ao \u00f3rgano competente en materia de recadaci\u00f3n que tramite o expediente, ben por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s do formulario xen\u00e9rico PR004A, dispo\u00f1ible na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia (https:\/\/sede.xunta.gal), ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na Lei 39\/2015, do 1 de outubro, antes do d\u00eda 5 do mes anterior a aquel en que se deba efectuar o cargo.<br \/>\nAo mesmo tempo, solicitar\u00e1 ao \u00f3rgano competente en materia de recadaci\u00f3n que tramitou o aprazamento ou fraccionamento os documentos de ingreso que fagan posible a realizaci\u00f3n do pagamento nos mesmos vencementos que no momento da renuncia estivesen establecidos. Tam\u00e9n, se \u00e9 o caso, poder\u00e1 obter os devanditos documentos en calquera delegaci\u00f3n da Atriga.<br \/>\nArtigo 14. Rehabilitaci\u00f3n de ordes de domiciliaci\u00f3n previamente revogadas<br \/>\nO obrigado ao pagamento poder\u00e1 ordenar de novo a domiciliaci\u00f3n en calquera momento durante a vixencia do acordo de aprazamento ou fraccionamento mediante escrito que deber\u00e1 presentarse ante a Xunta de Galicia, por v\u00eda electr\u00f3nica a trav\u00e9s do formulario xen\u00e9rico PR004A, dispo\u00f1ible na sede electr\u00f3nica da Xunta de Galicia (https:\/\/sede.xunta.gal), ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na Lei 39\/2015, do 1 de outubro, indicando a codificaci\u00f3n da conta en que se desexa domiciliar o pagamento, cos requisitos que se establecen no artigo 3 desta orde. A solicitude de domiciliaci\u00f3n deber\u00e1 presentarse antes do d\u00eda 5 do mes anterior ao do primeiro vencemento que se desexe solicitar.<br \/>\nT\u00cdTULO II<br \/>\nEntidades colaboradoras<br \/>\nArtigo 15. Xesti\u00f3n das domiciliaci\u00f3ns<br \/>\n1. Ficheiros de domiciliaci\u00f3ns. A Atriga xerar\u00e1, para cada entidade colaboradora, un ficheiro coas domiciliaci\u00f3ns ordenadas en contas abertas nela.<br \/>\nO devandito ficheiro axustarase \u00e1s especificaci\u00f3ns t\u00e9cnicas que se recollen no anexo II.<br \/>\nO ficheiro ser\u00e1 posto \u00e1 disposici\u00f3n das entidades colaboradoras coa antelaci\u00f3n suficiente para que estas poidan levar a cabo os procesos necesarios para o cumprimento das respectivas ordes de domiciliaci\u00f3n. O per\u00edodo de antelaci\u00f3n ser\u00e1 de 6 d\u00edas naturais anteriores ao d\u00eda do vencemento que corresponda.<br \/>\n2. Cargo na conta do obrigado ao pagamento. O d\u00eda do vencemento que en cada caso corresponda, a entidade colaboradora efectuar\u00e1 o cargo dos importes domiciliados nas contas dos respectivos obrigados ao pagamento e abonar\u00e1 inmediatamente os mesmos na conta restrinxida para a recadaci\u00f3n de tributos que corresponda, salvo que a conta designada polo obrigado non cumpra ning\u00fan dos requisitos establecidos no artigo 3 da presente orde ou nela non exista o d\u00eda do vencemento saldo dispo\u00f1ible suficiente para atender o pagamento \u00edntegro do importe domiciliado. O cargo deber\u00e1 efectuarse, en todo caso, polo importe \u00edntegro da d\u00e9beda domiciliada, sen que poidan levar a cabo cargos por importes parciais.<br \/>\nAs\u00ed mesmo, a entidade colaboradora deber\u00e1 realizar o cargo dos importes domiciliados na mesma conta que figure no ficheiro recibido da Atriga, sendo de exclusiva responsabilidade da entidade calquera incidencia que se puidese producir polo feito de que o cargo se leve a cabo nunha conta distinta.<br \/>\nArtigo 16. Momento do pagamento e liberaci\u00f3n do obrigado fronte \u00e1 Atriga<br \/>\n1. O pagamento das d\u00e9bedas domiciliadas considerarase efectuado na data en que se produza o cargo na conta do obrigado, carecendo de efectos fronte \u00e1 Atriga a data en que a entidade colaboradora valore contablemente a operaci\u00f3n de cargo.<br \/>\n2. Unha vez realizado o cargo na conta de domiciliaci\u00f3n e, para efectos de xustificaci\u00f3n do pagamento, a entidade colaboradora emitir\u00e1 e far\u00e1 chegar ao obrigado ao pagamento un recibo co contido m\u00ednimo seguinte: n\u00famero de conta, data do ingreso, total ingresado, NIF, nome ou raz\u00f3n social do obrigado ao pagamento, expediente, clave de liquidaci\u00f3n (no caso de pagamento domiciliado de autoliquidaci\u00f3ns), n\u00famero de xustificante; e ademais, no caso de pagamento domiciliado de aprazamentos ou fraccionamentos, n\u00famero de prazo, importe do prazo e xuros. Xunto coa lenda \u00abEste cargo produce os efectos liberatorios para co Tesouro P\u00fablico da Facenda Galega previstos no Regulamento xeral de recadaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\n3. Sen prexu\u00edzo do previsto no artigo 38.3 do Regulamento xeral de recadaci\u00f3n, aprobado polo Real decreto 939\/2005, do 29 de xullo, cando non se producise o cargo en conta dos importes domiciliados, a\u00ednda por causa non imputable aos obrigados, estes non quedar\u00e1n liberados fronte \u00e1 Atriga da obriga de ingresar o importe da d\u00e9beda domiciliada.<br \/>\n4. Para os efectos da aplicaci\u00f3n do precepto regulamentario citado no par\u00e1grafo anterior, considerarase que non resulta imputable ao obrigado a falta de cargo ou o cargo f\u00f3ra de prazo cando concorresen simultaneamente as seguintes condici\u00f3ns:<br \/>\na) Que a domiciliaci\u00f3n do pagamento se levou a cabo respectando os prazos, procedementos e condici\u00f3ns establecidos normativamente en cada caso.<br \/>\nb) Que a conta designada para o cargo do importe domiciliado sexa de titularidade do obrigado.<br \/>\nc) Que na dita conta existise, o d\u00eda do vencemento, saldo dispo\u00f1ible suficiente para atender integramente a domiciliaci\u00f3n.<br \/>\nArtigo 17. Ingreso nas contas restrinxidas e achega de informaci\u00f3n polas entidades colaboradoras \u00e1 Atriga<br \/>\nO ingreso das cantidades recadadas mediante domiciliaci\u00f3n polas entidades colaboradoras, as\u00ed como a achega por estas da correspondente informaci\u00f3n de detalle \u00e1 Atriga realizaranse de acordo co establecido na Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras.<br \/>\nDisposici\u00f3n adicional. Habilitaci\u00f3n normativa<br \/>\nHabil\u00edtase a persoa titular da direcci\u00f3n da Atriga para actualizar, cando sexa preciso, mediante resoluci\u00f3n publicada no Diario Oficial de Galicia, os anexos a esta orde co obxecto de mantelos adaptados \u00e1 normativa aplicable.<br \/>\nDisposici\u00f3n derrogatoria. Derrogaci\u00f3n normativa<br \/>\n1. Derr\u00f3gase a disposici\u00f3n adicional segunda da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras, salvo para o pagamento fraccionado ou aprazado de taxas e prezos cuxa domiciliaci\u00f3n seguirase rexendo pola antedita orde.<br \/>\n2. Queda derrogada a disposici\u00f3n adicional terceira da mesma orde.<br \/>\n3. As\u00ed mesmo, quedan derrogadas cantas disposici\u00f3ns de igual ou inferior rango se opo\u00f1an ao previsto nesta orde.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira primeira. Modificaci\u00f3n da Orde do 23 de novembro de 2001 que regula o Procedemento de recadaci\u00f3n voluntaria e executiva das multas e sanci\u00f3ns<br \/>\nSubstit\u00faese o anexo II a que se refire o punto segundo da orde polo seguinte:<br \/>\nANEXO II<br \/>\n\u00d3RGANO SANCIONADOR\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;.<br \/>\nCLAVE..\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026<br \/>\nDon\/Dona\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026&#8230;como\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026..<br \/>\nCERTIFICO: que as persoas ou entidades que a seguir se relacionan non pagaron as sanci\u00f3ns administrativas firmes impostas por infracci\u00f3n das disposici\u00f3ns vixentes.<br \/>\nNome ou raz\u00f3n social do debedor NIF\/CIF N\u00famero do expediente Domicilio Importe da sanci\u00f3n Data de vencemento do per\u00edodo voluntario Meses de prescrici\u00f3n<\/p>\n<p>En\u2026&#8230;..\u2026\u2026, \u2026\u2026\u2026\u2026 de \u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026 20..<br \/>\nO \u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026\u2026<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira segunda. Modificaci\u00f3n da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras<br \/>\n1. Modif\u00edcanse as letras a) e b) do n\u00famero 2 do artigo 1 que quedan redactadas como segue:<br \/>\n\u00aba) Tesouro P\u00fablico da Facenda Galega: conta restrinxida de colaboraci\u00f3n na recadaci\u00f3n da Conseller\u00eda de Facenda de declaraci\u00f3ns-liquidaci\u00f3ns ou autoliquidaci\u00f3ns. Nesta conta recolleranse os ingresos que resulten de declaraci\u00f3ns-liquidaci\u00f3ns ou autoliquidaci\u00f3ns e de taxas, prezos p\u00fablicos e sanci\u00f3ns ingresadas por v\u00eda telem\u00e1tica formulados nos modelos regulamentariamente establecidos que figuran como anexo I.<br \/>\nb) Tesouro P\u00fablico da Facenda Galega: conta restrinxida de colaboraci\u00f3n na recadaci\u00f3n da Conseller\u00eda de Facenda de liquidaci\u00f3ns practicadas pola Administraci\u00f3n. Nesta conta recolleranse os ingresos derivados de liquidaci\u00f3ns practicadas pola Administraci\u00f3n, tanto en per\u00edodo voluntario como en v\u00eda executiva, as\u00ed como os ingresos procedentes de embargos formulados nos modelos regulamentariamente establecidos que figuran como anexo II\u00bb.<br \/>\n2. Modif\u00edcase o anexo I que queda redactado como segue:<br \/>\n\u00abAnexo I. Modelos de ingreso de declaraci\u00f3ns-liquidaci\u00f3ns, autoliquidaci\u00f3ns e de taxas, prezos e sanci\u00f3ns v\u00eda telem\u00e1tica.<br \/>\nModelo 002. Imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica. Estimaci\u00f3n directa.<br \/>\nModelo 003. Imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica. Autoliquidaci\u00f3n anual.<br \/>\nModelo 011. Imposto sobre o dano ambiental causado por determinados usos e aproveitamentos da auga embalsada. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 012. Canon e\u00f3lico. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 013. Imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM). Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 041. Taxa fiscal de apostas deportivas e de competici\u00f3n. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 043. Taxa fiscal sobre o xogo. Bingo. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 044. Taxa fiscal sobre o xogo. Casinos. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 045. Taxa fiscal do xogo. M\u00e1quinas de xogo.<br \/>\nModelo 046. Taxa fiscal do xogo realizado mediante m\u00e1quinas de xogo. Resumo de autoliquidaci\u00f3ns.<br \/>\nModelo 600. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados.<br \/>\nModelo 610. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados. Pagamento en met\u00e1lico do imposto que grava os documentos mercant\u00eds admitidos a negociaci\u00f3n ou cobramento por entidades colaboradoras.<br \/>\nModelo 615. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados. Pagamento en met\u00e1lico do imposto que grava a emisi\u00f3n de documentos que leven aparellada acci\u00f3n cambiaria ou sexan endosables \u00e1 orde.<br \/>\nModelo 620. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados. Transmisi\u00f3n de determinados medios de transporte usados.<br \/>\nModelo 630. Imposto de transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados. Pagamento en met\u00e1lico do imposto que grava as letras de cambio.<br \/>\nModelo 650. Imposto sobre sucesi\u00f3ns e doaz\u00f3ns. Autoliquidaci\u00f3n-sucesi\u00f3ns.<br \/>\nModelo 651. Imposto sobre sucesi\u00f3ns e doaz\u00f3ns. Autoliquidaci\u00f3n-doaz\u00f3ns.<br \/>\nModelo 717. Autoliquidaci\u00f3ns telem\u00e1ticas ou con NRC.<br \/>\nModelo 731. Taxas prezos e sanci\u00f3ns<br \/>\nModelo 739. Taxas prezos e sanci\u00f3ns v\u00eda telem\u00e1tica\u00bb.<br \/>\n3. Modif\u00edcase o anexo II que queda redactado como segue:<br \/>\n\u00abAnexo II. Modelos de ingreso de liquidaci\u00f3ns notificadas, domiciliaci\u00f3n de autoliquidaci\u00f3ns e vencementos de prazos.<br \/>\nModelo 707. Liquidaci\u00f3ns practicadas pola Administraci\u00f3n.<br \/>\nModelo 708. Pagamentos aprazados ou fraccionados.<br \/>\nModelo 990. Providencia de constrinximento.<br \/>\nModelo 991. Ingresos en zona.<br \/>\nModelo 992. Embargo efectivo.<br \/>\nModelo 993. Embargo contas.<br \/>\nModelo 994. Embargo cr\u00e9ditos.<br \/>\nModelo 995. Embargo inmobles.<br \/>\nModelo 996. Outros embargos.<br \/>\nModelo 998. Embargos mecanizados.<br \/>\nModelo 735. Pagamentos domiciliados de taxas e prezos.<br \/>\nModelo 736. Domiciliaci\u00f3n autoliquidaci\u00f3ns\u00bb.<br \/>\n4. Incorp\u00f3rase unha disposici\u00f3n adicional segunda coa seguinte redacci\u00f3n:<br \/>\n\u00abDisposici\u00f3n adicional segunda. Habilitaci\u00f3n<br \/>\nHabil\u00edtase a persoa titular da direcci\u00f3n da Atriga para actualizar, cando sexa preciso, mediante resoluci\u00f3n publicada no Diario Oficial de Galicia, os anexos a esta orde co obxecto de mantelos adaptados \u00e1 normativa aplicable\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira terceira. Modificaci\u00f3n da Orde do 27 de febreiro de 2009 pola que se regula a presentaci\u00f3n e o pagamento telem\u00e1tico da taxa fiscal sobre o xogo realizado en casinos<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 2 do artigo 4 da Orde do 27 de febreiro de 2009 pola que se regula a presentaci\u00f3n e o pagamento telem\u00e1tico da taxa fiscal sobre o xogo realizado en casinos, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab2. O suxeito pasivo aplicar\u00e1 a tarifa anual vixente \u00e1 base impo\u00f1ible acumulada desde o comezo do ano natural ata o \u00faltimo d\u00eda do trimestre de que se trate, aplicando a cada un dos tramos de base o tipo correspondente da tarifa e deducindo da cota total resultante o importe correspondente \u00e1s autoliquidaci\u00f3ns presentadas nos trimestres anteriores do mesmo ano. No caso de iniciaci\u00f3n da actividade despois de que o ano dese comezo, a acumulaci\u00f3n empezar\u00e1 con ela e terminar\u00e1, en todo caso, ao final do ano natural. Unha vez calculada a d\u00e9beda tributaria, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das formas sinaladas no n\u00famero 3 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante o \u00f3rgano ou unidade administrativa competente unha solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinaladas na normativa de aplicaci\u00f3n e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n telem\u00e1tica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira cuarta. Modificaci\u00f3n da Orde do 25 de marzo de 2011 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do imposto sobre o dano ambiental causado por determinados usos e aproveitamentos da auga embalsada<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 2 do artigo 5 da Orde do 25 de marzo de 2011 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do imposto sobre o dano ambiental causado por determinados usos e aproveitamentos da auga embalsada, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab2. Os suxeitos pasivos declarar\u00e1n os datos necesarios para proceder ao c\u00e1lculo da d\u00e9beda tributaria e, unha vez calculada esta, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das maneiras sinaladas no n\u00famero 3 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a xefatura territorial correspondente unha solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinaladas na normativa de aplicaci\u00f3n e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n telem\u00e1tica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira quinta. Modificaci\u00f3n da Orde do 27 de xaneiro de 2014 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do canon e\u00f3lico<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 1 do artigo 15 da Orde do 27 de xaneiro de 2014 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do canon e\u00f3lico, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Unha vez confeccionado e confirmado o correspondente modelo 012, conforme o sinalado no artigo 14, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das maneiras sinaladas no n\u00famero 2 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Atriga solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinaladas na normativa de aplicaci\u00f3n e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n final sexta. Modificaci\u00f3n da Orde do 27 de xaneiro de 2014 pola que se regula a subministraci\u00f3n electr\u00f3nica dos cart\u00f3ns de bingo autorizados na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo do bingo<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 1 do artigo 13 da Orde do 27 de xaneiro de 2014 pola que se regula a subministraci\u00f3n electr\u00f3nica dos cart\u00f3ns de bingo autorizados na Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo do bingo, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Unha vez confeccionado e confirmado o correspondente modelo 043, conforme o sinalado no artigo 12, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade positiva resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das formas sinaladas no n\u00famero 2 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Axencia Tributaria de Galicia solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinalados na normativa tributaria e sen que se poida entender presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira s\u00e9tima. Modificaci\u00f3n da Orde do 17 de marzo de 2014 pola que se regula a xesti\u00f3n e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo realizado a trav\u00e9s de m\u00e1quinas de xogo<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 2 do artigo 9 da Orde do 17 de marzo de 2014 pola que se regula a xesti\u00f3n e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo realizado a trav\u00e9s de m\u00e1quinas de xogo, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab2. A aplicaci\u00f3n inform\u00e1tica xerar\u00e1 unha \u00fanica carta de pagamento por modelo 046, correspondente \u00e1s d\u00e9bedas tributarias dos modelos 045 que apoie. Para estes efectos, a carta de pagamento que xerar\u00e1 a aplicaci\u00f3n acumular\u00e1 todos os importes que se ingresar\u00e1n de cada unha das autoliquidaci\u00f3ns correspondentes \u00e1s m\u00e1quinas que o suxeito pasivo vaia presentar na Atriga. O suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade resultante da carta de pagamento, de calquera das formas sinaladas neste artigo ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar no propio modelo 046 que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda de acordo coa normativa xeral tributaria. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentar ante a Atriga unha solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinalados na normativa de aplicaci\u00f3n e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica do modelo 046 e as autoliquidaci\u00f3ns que apoia\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira oitava. Modificaci\u00f3n da Orde do 29 de xaneiro de 2015 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 1 do artigo 19 da Orde do 29 de setembro de 2015 pola que se aproban as normas de aplicaci\u00f3n do imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Unha vez confeccionado e confirmado o correspondente modelo 002 ou 003 segundo corresponda, conforme o sinalado no artigo 18, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das maneiras sinaladas no n\u00famero 2 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Atriga solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinaladas na normativa tributaria e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira novena. Modificaci\u00f3n da Orde do 20 de outubro de 2015 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo de apostas deportivas e de competici\u00f3n e modif\u00edcanse determinadas normas tributarias<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 1 do artigo 9 da Orde do 20 de outubro de 2015 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n e a presentaci\u00f3n e o pagamento electr\u00f3nico da taxa fiscal sobre o xogo de apostas deportivas e de competici\u00f3n e modif\u00edcanse determinadas normas tributarias, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Unha vez confeccionado e confirmado o impreso 041 conforme o sinalado nos artigos anteriores, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade positiva resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das maneiras sinaladas no n\u00famero 2 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Atriga solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinalados na normativa tributaria e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira d\u00e9cima. Modificaci\u00f3n da Orde do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro<br \/>\nModif\u00edcase o n\u00famero 1 do artigo 14 da Orde do 18 de decembro de 2017 pola que se establecen as normas de aplicaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro, quedando redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Unha vez confeccionado e confirmado o impreso 013 conforme o sinalado no artigo 13, o suxeito pasivo deber\u00e1 ou ben realizar o pagamento da cantidade positiva resultante da autoliquidaci\u00f3n, de calquera das formas sinaladas no n\u00famero 2 ou ordenando a s\u00faa domiciliaci\u00f3n do mesmo, ou ben marcar na propia autoliquidaci\u00f3n que vai solicitar o aprazamento ou o fraccionamento da d\u00e9beda. Neste \u00faltimo caso, deber\u00e1 presentarse ante a Atriga solicitude expresa de aprazamento ou fraccionamento na forma, lugar e prazo e cos requisitos e consecuencias sinaladas na normativa tributaria e sen que poida entenderse presentada aquela coa presentaci\u00f3n electr\u00f3nica da autoliquidaci\u00f3n\u00bb.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira und\u00e9cima. Entrada en vigor<br \/>\nA presente orde entrar\u00e1 en vigor o d\u00eda 1 do mes seguinte ao da s\u00faa publicaci\u00f3n no Diario Oficial de Galicia.<br \/>\nSantiago de Compostela, 10 de decembro de 2019<br \/>\nValeriano Mart\u00ednez Garc\u00eda<br \/>\nConselleiro de Facenda<br \/>\nANEXO I<br \/>\nRelaci\u00f3n de modelos de autoliquidaci\u00f3ns cuxo ingreso pode ser domiciliado<br \/>\na trav\u00e9s das entidades colaboradoras da Atriga<br \/>\nModelo 002. Modelo de autoliquidaci\u00f3n dos pagamentos mensuais \u00e1 conta do imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica.<br \/>\nModelo 003. Modelo de autoliquidaci\u00f3n anual do imposto sobre a contaminaci\u00f3n atmosf\u00e9rica.<br \/>\nModelo 011. Modelo de autoliquidaci\u00f3n do imposto sobre o dano ambiental causado por determinados usos e aproveitamentos da auga embalsada.<br \/>\nModelo 012. Modelo de autoliquidaci\u00f3n do canon e\u00f3lico.<br \/>\nModelo 013. Modelo de autoliquidaci\u00f3n do imposto compensatorio ambiental mineiro (ICAM).<br \/>\nModelo 041. Modelo de autoliquidaci\u00f3n da taxa fiscal de apostas deportivas e de competici\u00f3n.<br \/>\nModelo 043. Taxa fiscal sobre o xogo. Bingo. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 044. Taxa fiscal sobre o xogo. Casinos. Autoliquidaci\u00f3n.<br \/>\nModelo 045. Modelo de autoliquidaci\u00f3n da taxa fiscal do xogo realizado mediante m\u00e1quinas de xogo.<br \/>\nModelo 046. Modelo resumo de autoliquidaci\u00f3ns presentadas da taxa fiscal do xogo realizado mediante m\u00e1quinas de xogo.<br \/>\nModelo 600. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados.<br \/>\nModelo 620. Imposto sobre transmisi\u00f3ns patrimoniais e actos xur\u00eddicos documentados. Transmisi\u00f3n de determinados medios de transporte usados<br \/>\nModelo 650. Imposto sobre sucesi\u00f3ns e doaz\u00f3ns: autoliquidaci\u00f3n-sucesi\u00f3ns.<br \/>\nModelo 651. Imposto sobre sucesi\u00f3ns e doaz\u00f3ns: autoliquidaci\u00f3n-doaz\u00f3ns.<br \/>\nANEXO II<br \/>\nFicheiro de ordes de domiciliaci\u00f3n. Especificaci\u00f3ns t\u00e9cnicas.<br \/>\nO Centro Inform\u00e1tico para a Xesti\u00f3n Tributaria, Econ\u00f3mico e Contable (en diante, Cixtec) obter\u00e1 por entidade colaboradora os importes para ingresar mediante domiciliaci\u00f3n en funci\u00f3n do IBAN. A distribuci\u00f3n da devandita informaci\u00f3n realizarase mediante ficheiro 6 d\u00edas naturais anteriores ao vencemento da d\u00e9beda correspondente. Os ficheiros enviaranse diariamente, s\u00e1bados, domingos e festivos inclusive.<br \/>\nO d\u00eda do vencemento as entidades colaboradoras proceder\u00e1n, se \u00e9 o caso, a cargar na conta o importe total de cada un dos pagamentos comunicados pola Atriga abo\u00e1ndoo inmediatamente na conta restrinxida para a recadaci\u00f3n de tributos que corresponda. En ning\u00fan caso, admitiranse cargos que correspondan a ingresos parciais.<br \/>\n1. Estrutura dos rexistros de domiciliaci\u00f3n.<br \/>\nA continuaci\u00f3n det\u00e1llase a informaci\u00f3n que se enviar\u00e1 en cada un dos campos dos diferentes tipos de rexistro.<br \/>\nAs zonas \u00ablibre\u00bb de todos os rexistros, ir\u00e1n sempre a espazos. Todos os importes figurar\u00e1n con d\u00faas posici\u00f3ns decimais (c\u00e9ntimos), axustados \u00e1 dereita, e completados con ceros a s\u00faa esquerda, cando sexa necesario.<br \/>\n1.1. Estrutura do ficheiro.<br \/>\nNo ficheiro incl\u00faense os seguintes tipos de rexistro (segundo se indica no primeiro car\u00e1cter de cada li\u00f1a):<br \/>\nTipo rexistro Descrici\u00f3n<br \/>\n1 Cabeceira entidade receptora<br \/>\n2 Cabeceira entidade colaboradora<br \/>\n3 Detalle de domiciliaci\u00f3ns a tratar<br \/>\n5 Fin entidade colaboradora<br \/>\n6 Fin de transmisi\u00f3n<br \/>\nCabe destacar a non existencia do rexistro tipo 4.<br \/>\nNo caso de que unha mesma entidade receptora xestione domiciliaci\u00f3ns de varias entidades colaboradoras, enviaranse todas no mesmo ficheiro, agrupando cada bloque de domiciliaci\u00f3ns (tipo rexistro 3) dentro dos bloques cabeceira e p\u00e9 de cada unha das entidades colaboradoras. \u00c9 dicir, a orde de gravaci\u00f3n dos rexistros ser\u00e1 similar ao seguinte:<br \/>\n1. Cabeceira entidade receptora.<br \/>\n2. Cabeceira entidade colaboradora.<br \/>\n3. Detalle (comeza a secuenciaci\u00f3n).<br \/>\n\u2026<br \/>\n5. Fin entidade colaboradora.<br \/>\n2. Cabeceira entidade colaboradora.<br \/>\n3. Detalle (comeza a secuenciaci\u00f3n).<br \/>\n\u2026<br \/>\n5. Fin entidade colaboradora.<br \/>\n\u2026<br \/>\n6. Fin de transmisi\u00f3n.<br \/>\n1.2. Dese\u00f1o dos rexistros.<br \/>\n1.2.1. Dese\u00f1o do rexistro cabeceira para a entidade receptora (tipo 1).<br \/>\nPosici\u00f3n Tipo Tama\u00f1o Descrici\u00f3n<br \/>\n1-1 Num\u00e9rico 1 Tipo rexistro (1)<br \/>\n2-5 Num\u00e9rico 4 Clave entidade receptora<br \/>\n6-6 Alfanum\u00e9rico 1 Tipo presentaci\u00f3n (D)<br \/>\n7-7 Alfanum\u00e9rico 1 Tipo domiciliaci\u00f3n (A)<br \/>\n8-13 Num\u00e9rico 6 Mes vencemento (formato AAAAMM)<br \/>\n14-22 Alfanum\u00e9rico 9 NIF da xunta (S1511001H)<br \/>\n23-30 Alfanum\u00e9rico 8 Data confeci\u00f3n (formato AAAAMMDD)<br \/>\n31-32 Num\u00e9rico 2 D\u00eda vencemento (formato DD)<br \/>\n33-500 Alfanum\u00e9rico 468 Libres<br \/>\n1.2.2. Dese\u00f1o do rexistro cabeceira de entidade colaboradora (tipo 2).<br \/>\nPosici\u00f3n Tipo Tama\u00f1o Descrici\u00f3n<br \/>\n1-1 Num\u00e9rico 1 Tipo rexistro (2)<br \/>\n2-5 Num\u00e9rico 4 Entidade colaboradora<br \/>\n6-6 Alfanum\u00e9rico 1 Tipo presentaci\u00f3n (D)<br \/>\n7-7 Alfanum\u00e9rico 1 Tipo domiciliaci\u00f3n (A)<br \/>\n8-13 Num\u00e9rico 6 Mes vencemento (formato AAAAMM)<br \/>\n14-15 Num\u00e9rico 2 D\u00eda vencemento (formato DD)<br \/>\n16-500 Alfanum\u00e9rico 485 Libres<br \/>\n1.2.3. Dese\u00f1o do rexistro detalle da domiciliaci\u00f3n (tipo 3).<br \/>\nPosici\u00f3n Tipo Tama\u00f1o Descrici\u00f3n<br \/>\n1-1 Num\u00e9rico 1 Tipo rexistro (3)<br \/>\n2-8 Num\u00e9rico 7 N\u00famero de secuencia<br \/>\n9-10 Num\u00e9rico 2 Delegaci\u00f3n da d\u00e9beda<br \/>\n11-15 Num\u00e9rico 5 Libres (ceros)<br \/>\n16-24 Alfanum\u00e9rico 9 NIF do debedor<br \/>\n25-64 Alfanum\u00e9rico 40 Nome ou raz\u00f3n social debedor<br \/>\n65-104 Alfanum\u00e9rico 40 Domicilio do debedor<br \/>\n105-109 Alfanum\u00e9rico 5 C\u00f3digo postal do debedor<br \/>\n110-121 Alfanum\u00e9rico 12 Municipio do debedor<br \/>\n122-141 Alfanum\u00e9rico 20 Expediente<br \/>\n142-154 Alfanum\u00e9rico 13 N\u00famero xustificante<br \/>\n155-174 Alfanum\u00e9rico 20 Clave liquidaci\u00f3n<br \/>\n175-186 Num\u00e9rico 12 N\u00famero referencia<br \/>\n187-188 Num\u00e9rico 2 N\u00famero do prazo<br \/>\n189-196 Num\u00e9rico 8 Data vencemento (formato AAAAMMDD)<br \/>\n197-209 Num\u00e9rico 13 Importe do prazo (en c\u00e9ntimos de euro)<br \/>\n210-222 Num\u00e9rico 13 Xuros (en c\u00e9ntimos de euro)<br \/>\n223-235 Num\u00e9rico 13 Total a ingresar (en c\u00e9ntimos de euro)<br \/>\n236-255 Num\u00e9rico 20 C\u00f3digo conta-cliente<br \/>\n256-500 Alfanum\u00e9rico 245 Libres<br \/>\n1.2.4. Dese\u00f1o do rexistro fin de entidade colaboradora (tipo 5).<br \/>\nPosici\u00f3n Tipo Tama\u00f1o Descrici\u00f3n<br \/>\n1-1 Num\u00e9rico 1 Tipo rexistro (5)<br \/>\n2-8 Num\u00e9rico 7 N\u00famero de secuencia<br \/>\n9-21 Num\u00e9rico 13 N\u00famero rexistros tipo 2, 3 e 5<br \/>\n22-36 Num\u00e9rico 15 Suma importe a ingresar<br \/>\n37-40 Num\u00e9rico 4 Entidade colaboradora<br \/>\n41-500 Alfanum\u00e9rico 460 Libres<br \/>\n1.2.5. Dese\u00f1o do rexistro fin de transmisi\u00f3n (tipo 6).<br \/>\nPosici\u00f3n Tipo Tama\u00f1o Descrici\u00f3n<br \/>\n1-1 Num\u00e9rico 1 Tipo rexistro (6)<br \/>\n2-5 Num\u00e9rico 4 Entidade receptora<br \/>\n6-7 Num\u00e9rico 2 N\u00famero entidades colaboradoras<br \/>\n8-14 Num\u00e9rico 7 N\u00famero rexistros tipo 1, 2, 3, 5 e 6<br \/>\n15-500 Alfanum\u00e9rico 486 Libres<br \/>\n2. Correspondencia entre domiciliaci\u00f3ns e ingresos.<br \/>\nAs domiciliaci\u00f3ns enviadas polo sistema descrito anteriormente corresponderanse co rexistro de detalle de documentos notificados (tipo 3) do ficheiro de comunicaci\u00f3n de ingresos. Por esta raz\u00f3n, o campo \u00abtipo de ingreso\u00bb tanto do rexistro de entidade presentadora (tipo 1) como do rexistro de cabeceira de entidades colaboradoras (tipo 2) cubrirase co valor \u00abL\u00bb (liquidaci\u00f3n).<br \/>\nA correspondencia entre os rexistros tipo 3 ser\u00e1 a seguinte:<br \/>\nFicheiro ingresos Ficheiro domiciliaci\u00f3ns<br \/>\nPosici\u00f3n Descrici\u00f3n Posici\u00f3n Descrici\u00f3n<br \/>\n9-11 C\u00f3digo de modelo 142-144 3 primeiras posici\u00f3ns do n\u00famero de xustificante<br \/>\n14-27 Xustificante 142-153 N\u00fam. xustificante sen d\u00edxito de control (posici\u00f3n 154)<br \/>\n28-29 D\u00edxito de control 154 \u00daltima posici\u00f3n do n\u00famero de xustificante<br \/>\n30-37 Data ingreso 189-196 Data vencemento<br \/>\n38-50 Importe do ingreso 223-235 Total a ingresar<br \/>\n56-64 NIF do debedor 16-24 NIF do debedor<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>ORDE do 10 de decembro de 2019 pola que se establecen o procedemento e as condici\u00f3ns para a domiciliaci\u00f3n do pagamento de determinadas d\u00e9bedas cuxa xesti\u00f3n ten atribu\u00edda a Axencia Tributaria de Galicia.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[4],"tags":[2231],"class_list":["post-14264","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-novedades-normativas","tag-axencia-tributariagalicia"],"acf":[],"yoast_head":"<!-- This site is optimized with the Yoast SEO plugin v28.6 - https:\/\/yoast.com\/product\/yoast-seo-wordpress\/ -->\n<title>Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"es_ES\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"ORDE do 10 de decembro de 2019 pola que se establecen o procedemento e as condici\u00f3ns para a domiciliaci\u00f3n do pagamento de determinadas d\u00e9bedas cuxa xesti\u00f3n ten atribu\u00edda a Axencia Tributaria de Galicia.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2020-12-23T12:52:36+00:00\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"admin\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Escrito por\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"admin\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Tiempo de lectura\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"40 minutos\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\\\/\\\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264\"},\"author\":{\"name\":\"admin\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\"},\"headline\":\"Axencia Tributaria de GALICIA\",\"datePublished\":\"2020-12-23T12:52:36+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264\"},\"wordCount\":7952,\"commentCount\":0,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"keywords\":[\"Axencia Tributaria|Galicia\"],\"articleSection\":[\"Novedades Normativas\"],\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"CommentAction\",\"name\":\"Comment\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264#respond\"]}]},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264\",\"name\":\"Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-12-23T12:52:36+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14264#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Portada\",\"item\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Axencia Tributaria de GALICIA\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"description\":\"Comentarios doctrinales\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":{\"@type\":\"PropertyValueSpecification\",\"valueRequired\":true,\"valueName\":\"search_term_string\"}}],\"inLanguage\":\"es\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"width\":1970,\"height\":221,\"caption\":\"Normativa Municipal\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\",\"name\":\"admin\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"url\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"admin\"},\"sameAs\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\"],\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?author=1\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264","og_locale":"es_ES","og_type":"article","og_title":"Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","og_description":"ORDE do 10 de decembro de 2019 pola que se establecen o procedemento e as condici\u00f3ns para a domiciliaci\u00f3n do pagamento de determinadas d\u00e9bedas cuxa xesti\u00f3n ten atribu\u00edda a Axencia Tributaria de Galicia.","og_url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264","og_site_name":"Normativa Municipal","article_published_time":"2020-12-23T12:52:36+00:00","author":"admin","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Escrito por":"admin","Tiempo de lectura":"40 minutos"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264"},"author":{"name":"admin","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4"},"headline":"Axencia Tributaria de GALICIA","datePublished":"2020-12-23T12:52:36+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264"},"wordCount":7952,"commentCount":0,"publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"keywords":["Axencia Tributaria|Galicia"],"articleSection":["Novedades Normativas"],"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"CommentAction","name":"Comment","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264#respond"]}]},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264","name":"Axencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website"},"datePublished":"2020-12-23T12:52:36+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264#breadcrumb"},"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14264#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Portada","item":"https:\/\/normativamunicipal.com\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Axencia Tributaria de GALICIA"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","name":"Normativa Municipal","description":"Comentarios doctrinales","publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?s={search_term_string}"},"query-input":{"@type":"PropertyValueSpecification","valueRequired":true,"valueName":"search_term_string"}}],"inLanguage":"es"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization","name":"Normativa Municipal","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","contentUrl":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","width":1970,"height":221,"caption":"Normativa Municipal"},"image":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4","name":"admin","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","caption":"admin"},"sameAs":["https:\/\/normativamunicipal.com"],"url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?author=1"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/14264","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=14264"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/14264\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=14264"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=14264"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=14264"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}