{"id":14733,"date":"2020-12-23T12:55:13","date_gmt":"2020-12-23T12:55:13","guid":{"rendered":"https:\/\/normativamunicipal.com\/uncategorized\/pagos-agencia-tributaria-de-galicia\/"},"modified":"2020-12-24T11:19:25","modified_gmt":"2020-12-24T11:19:25","slug":"pagos-agencia-tributaria-de-galicia","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733","title":{"rendered":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA"},"content":{"rendered":"<p style=\"text-align: justify;\"><strong>DECRETO 95\/2020, do 25 de xu\u00f1o, polo que se regula o pagamento de recursos xestionados pola Axencia Tributaria de Galicia a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito colaboradoras e mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito a trav\u00e9s de sistemas de terminal punto de venda.<\/strong><\/p>\n<p style=\"text-align: justify;\"><!--more--><br \/>\nO Real decreto 939\/2005, do 29 de xullo, polo que se aproba o Regulamento xeral de recadaci\u00f3n, regula a xesti\u00f3n recadatoria dos recursos de natureza p\u00fablica en desenvolvemento da Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, da Lei 47\/2003, do 26 de novembro, xeral orzamentaria, e das demais leis que establezan aqueles.<br \/>\nConforme o artigo 9 do dito regulamento, poder\u00e1n actuar como entidades colaboradoras na recadaci\u00f3n as entidades de cr\u00e9dito autorizadas por cada Administraci\u00f3n, cos requisitos e co contido a que se refire o seu artigo 17. As\u00ed, o artigo 12.c) do mesmo regulamento prev\u00e9 que os ingresos poidan efectuarse nas ditas entidades colaboradoras, o que se desenvolve nos seus artigos 17 a 19 e 29.<br \/>\nA intervenci\u00f3n das entidades de cr\u00e9dito na xesti\u00f3n recadatoria non queda limitada, con todo, \u00e1 s\u00faa posible condici\u00f3n de entidades colaboradoras autorizadas nos termos indicados. As\u00ed, o Regulamento xeral de recadaci\u00f3n tam\u00e9n prev\u00e9 a posibilidade de ingresos a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito que presten o servizo de caixa e de ingresos en contas restrinxidas abertas en entidades de cr\u00e9dito.<br \/>\nEn coherencia co anterior, no \u00e1mbito auton\u00f3mico, os artigos 21 e 91 do texto refundido da Lei de r\u00e9xime financeiro e orzamentario de Galicia, aprobado polo Decreto lexislativo 1\/1999, do 7 de outubro, prev\u00e9n a posible recadaci\u00f3n dos recursos da Facenda auton\u00f3mica a trav\u00e9s de entidades colaboradoras e en contas restrinxidas.<br \/>\nPor outra banda, o impulso do emprego de medios electr\u00f3nicos foi obxecto de atenci\u00f3n tanto na normativa xeral en materia de procedemento administrativo como na espec\u00edfica normativa tributaria.<br \/>\nAs\u00ed, a Lei 39\/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo com\u00fan das administraci\u00f3ns p\u00fablicas, no seu artigo 12.1, prev\u00e9 que as administraci\u00f3ns p\u00fablicas deber\u00e1n garantir que os interesados poidan relacionarse coa Administraci\u00f3n a trav\u00e9s de medios electr\u00f3nicos, para o que po\u00f1er\u00e1n \u00e1 s\u00faa disposici\u00f3n as canles de acceso que sexan necesarias, as\u00ed como os sistemas e aplicaci\u00f3ns que en cada caso se determinen. E, no que aqu\u00ed interesa, o artigo 53.1.h) da dita lei recolle, entre os dereitos das persoas interesadas nun procedemento administrativo, o consistente en cumprir as obrigas de pagamento a trav\u00e9s dos medios electr\u00f3nicos previstos no artigo 98.2 da dita lei entre os que se atopa, na s\u00faa letra a), a tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito.<br \/>\nPor outra banda, a Lei 58\/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, regula no seu artigo 60 que o pagamento en efectivo das d\u00e9bedas tributarias poder\u00e1 realizarse polos medios e na forma que regulamentariamente se establezan e engade que a normativa tributaria regular\u00e1 os requisitos e condici\u00f3ns para que o pagamento poida efectuarse utilizando t\u00e9cnicas e medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos ou telem\u00e1ticos, e, na mesma li\u00f1a, no seu artigo 96.2 disp\u00f3n que, cando sexa compatible cos medios t\u00e9cnicos de que dispo\u00f1a a Administraci\u00f3n tributaria, os cidad\u00e1ns poder\u00e1n relacionarse con ela para exercer os seus dereitos e cumprir cos seus deberes a trav\u00e9s de t\u00e9cnicas e medios electr\u00f3nicos, inform\u00e1ticos ou telem\u00e1ticos coas garant\u00edas e requisitos previstos en cada procedemento.<br \/>\nE o Regulamento xeral de recadaci\u00f3n, tras recoller, no seu artigo 33.2, a posibilidade de pagamento das d\u00e9bedas por v\u00eda telem\u00e1tica, cando as\u00ed estea previsto na normativa vixente, prev\u00e9 expresamente, no seu artigo 34, a posibilidade de pagamento mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou de d\u00e9bito, cos requisitos e condici\u00f3ns establecidos no regulamento e seguindo os procedementos que se dispo\u00f1an en cada caso. Por \u00faltimo, o artigo 36.4 do dito regulamento remite \u00e1 Administraci\u00f3n correspondente o establecemento das condici\u00f3ns para utilizar este medio de pagamento por v\u00eda telem\u00e1tica.<br \/>\nNa Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, o Decreto 30\/2017, do 30 de marzo, polo que se establece a estrutura org\u00e1nica da Conseller\u00eda de Facenda, atrib\u00fae a esta as competencias e funci\u00f3ns que en materia de facenda se establecen no Estatuto de autonom\u00eda, e ex\u00e9rcense a trav\u00e9s da Axencia Tributaria de Galicia (en diante, Atriga) as funci\u00f3ns de xesti\u00f3n recadatoria dos ingresos de dereito p\u00fablico, de acordo co disposto no Decreto 202\/2012, do 18 de outubro, polo que se crea a Axencia Tributaria de Galicia e se aproba o seu estatuto.<br \/>\nActualmente, os progresos xerais tecnol\u00f3xicos e de mercado no \u00e1mbito dos pagamentos, en constante renovaci\u00f3n, deu lugar \u00e1 aparici\u00f3n de novos medios alternativos aos tradicionais, como son o uso xeneralizado de tarxetas de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito que presentan a novidade da s\u00faa potencial utilizaci\u00f3n a trav\u00e9s da internet mediante sistemas inform\u00e1ticos xestionados polas entidades financeiras (TPV virtual) ou mediante hardware asociado a un lector da tarxeta (dat\u00e1fonos ou TPV f\u00edsico).<br \/>\nAs\u00ed, co obxecto de simplificar e facilitar o cumprimento das obrigaci\u00f3ns de pagamento dos recursos xestionados pola Atriga, consid\u00e9rase conveniente, xunto \u00e1 posibilidade de ingreso a trav\u00e9s de entidades colaboradoras autorizadas, dar un paso m\u00e1is no emprego de medios electr\u00f3nicos posibilitando o pagamento de d\u00e9bedas utilizando para iso tarxetas de cr\u00e9dito ou de d\u00e9bito, en condici\u00f3ns de comercio electr\u00f3nico, mediante a implantaci\u00f3n dun sistema terminal punto de venda. Esta nova modalidade de pagamento xunto co feito de que na actualidade nas delegaci\u00f3ns da Axencia Tributaria de Galicia non exista entidade colaboradora que asuma funci\u00f3ns en materia recadatoria conforme o previsto no artigo 2 do Decreto 104\/2006, do 22 de xu\u00f1o, polo que se regula a colaboraci\u00f3n das entidades de cr\u00e9dito na recadaci\u00f3n dos ingresos xestionados pola Conseller\u00eda de Econom\u00eda e Facenda, debido \u00e1 resoluci\u00f3n, de com\u00fan acordo, dos convenios de colaboraci\u00f3n subscritos para tal efecto, xustifican a aprobaci\u00f3n dun novo decreto que derrogue aquel e que recolla un r\u00e9xime actualizado.<br \/>\nO presente decreto est\u00e1 composto de tres artigos estruturados nun artigo primeiro relativo ao obxecto do decreto, un artigo segundo, que regula o pagamento das d\u00e9bedas tributarias e outros ingresos de dereito p\u00fablico xestionados pola Atriga a trav\u00e9s das entidades de cr\u00e9dito colaboradoras na recadaci\u00f3n, e un terceiro artigo relativo \u00e1 posibilidade de realizar pagamentos con tarxeta de d\u00e9bito ou cr\u00e9dito mediante un sistema terminal punto de venda, o que requirir\u00e1 a contrataci\u00f3n dos correspondentes servizos e o uso de contas restrinxidas para o ingreso dos importes pagados a trav\u00e9s deste medio. Conta, ademais, cunha disposici\u00f3n derrogatoria, en que se derroga expresamente o Decreto 104\/2006, do 22 de xu\u00f1o, e tres disposici\u00f3ns derradeiras, a primeira relativa \u00e1 modificaci\u00f3n da Orde do 2 de decembro de 2019, a segunda sobre a habilitaci\u00f3n para o desenvolvemento normativo e a terceira sobre a entrada en vigor da norma.<br \/>\nNa elaboraci\u00f3n desta disposici\u00f3n observ\u00e1ronse os tr\u00e1mites previstos na Lei 16\/2010, do 17 de decembro, de organizaci\u00f3n e funcionamento da Administraci\u00f3n xeral e do sector p\u00fablico auton\u00f3mico de Galicia, e na restante normativa de obrigado cumprimento.<br \/>\nO seu contido adec\u00faase aos principios de necesidade, eficacia, proporcionalidade, seguridade xur\u00eddica, transparencia e eficiencia que establece o artigo 129 da Lei 39\/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo com\u00fan das administraci\u00f3ns p\u00fablicas.<br \/>\nNa s\u00faa virtude, por proposta do conselleiro de Facenda, no exercicio da facultade outorgada polo artigo 34.5 da Lei 1\/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da s\u00faa Presidencia, de acordo co Consello Consultivo e logo de deliberaci\u00f3n do Consello da Xunta de Galicia, na s\u00faa reuni\u00f3n do d\u00eda vinte e cinco de xu\u00f1o de dous mil vinte,<br \/>\nDISPO\u00d1O:<br \/>\nArtigo 1. Obxecto<br \/>\nO presente decreto ten por obxecto a regulaci\u00f3n do pagamento dos recursos xestionados pola Axencia Tributaria de Galicia (en diante, Atriga) a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito colaboradoras e mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito a trav\u00e9s de sistemas de terminal punto de venda.<br \/>\nArtigo 2. Ingresos xestionados pola Atriga a trav\u00e9s de entidades colaboradoras na recadaci\u00f3n<br \/>\nO pagamento das d\u00e9bedas tributarias e outros ingresos de dereito p\u00fablico xestionados pola Atriga poder\u00e1 realizarse a trav\u00e9s de calquera das entidades de cr\u00e9dito autorizadas por aquela para colaborar na recadaci\u00f3n nos termos previstos na normativa aplicable e na correspondente autorizaci\u00f3n.<br \/>\nArtigo 3. Pagamentos con tarxeta de d\u00e9bito ou cr\u00e9dito mediante un sistema terminal punto de venda (TPV) f\u00edsico ou virtual<br \/>\n1. O pagamento daquelas d\u00e9bedas tributarias e demais recursos xestionados pola Atriga que conforme a normativa vixente poida ser efectuado mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito poder\u00e1 efectuarse por este medio e en condici\u00f3ns de comercio electr\u00f3nico seguro a trav\u00e9s da oficina virtual da Atriga mediante un sistema de terminal punto de venda (TPV) virtual. Para os tributos xestionados de maneira presencial nas delegaci\u00f3ns da Atriga, cuxa normativa permita o pagamento con tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito, o pagamento poder\u00e1 ser efectuado mediante un terminal punto de venda (TPV) f\u00edsico en calquera delas.<br \/>\n2. A aplicaci\u00f3n do previsto no n\u00famero anterior requirir\u00e1 a contrataci\u00f3n do correspondente servizo. Nos correspondentes pregos detallaranse as condici\u00f3ns de prestaci\u00f3n do servizo con suxeici\u00f3n, en todo caso, ao disposto neste decreto e na restante normativa aplicable.<br \/>\n3. Os importes pagados deber\u00e1n ingresarse en contas restrinxidas. As ditas contas clasificaranse conforme o previsto na disposici\u00f3n xeral 1.2 da Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006 pola que se regulan os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras. Para o ingreso do saldo das ditas contas observarase o procedemento regulado na disposici\u00f3n xeral segunda da citada orde.<br \/>\nDisposici\u00f3n derrogatoria \u00fanica. Derrogaci\u00f3n normativa<br \/>\nDerr\u00f3gase o Decreto 104\/2006, do 22 de xu\u00f1o, polo que se regula a colaboraci\u00f3n das entidades de cr\u00e9dito na recadaci\u00f3n dos ingresos xestionados pola Conseller\u00eda de Econom\u00eda e Facenda, e as demais disposici\u00f3ns de igual ou inferior rango que se opo\u00f1an ao disposto no presente decreto.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira primeira. Modificaci\u00f3n da Orde do 2 de decembro de 2019 pola que se regula a xesti\u00f3n das contas bancarias onde se depositan os fondos integrantes da Tesourar\u00eda da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia<br \/>\n1. Modif\u00edcase o artigo 11 da Orde do 2 de decembro de 2019 pola que se regula a xesti\u00f3n das contas bancarias onde se depositan os fondos integrantes da Tesourar\u00eda da Comunidade Aut\u00f3noma de Galicia, que queda redactado como segue:<br \/>\n\u00ab1. Son contas restrinxidas de recadaci\u00f3n as contas correntes destinadas \u00e1 recadaci\u00f3n dos tributos e demais ingresos de dereito p\u00fablico e privado a trav\u00e9s de entidades colaboradoras, en que s\u00f3 se poden efectuar anotaci\u00f3ns en concepto de aboamentos polas devanditas recadaci\u00f3ns e en concepto de cargos, para o ingreso do saldo delas na conta da tesourer\u00eda destinada \u00e1 centralizaci\u00f3n destes cobramentos.<br \/>\nO r\u00e9xime de funcionamento destas contas ser\u00e1 o establecido na Orde do 21 de xu\u00f1o de 2006, que regula os procedementos de xesti\u00f3n recadatoria e a actuaci\u00f3n das entidades colaboradoras.<br \/>\n2. Ter\u00e1n tam\u00e9n a condici\u00f3n de contas restrinxidas de recadaci\u00f3n as contas correntes destinadas \u00e1 recadaci\u00f3n dos tributos e demais recursos pagados mediante tarxeta de d\u00e9bito ou cr\u00e9dito a trav\u00e9s dun sistema terminal punto de venda, nos termos previstos na normativa reguladora e nos correspondentes pregos de contrataci\u00f3n. Nestas contas s\u00f3 se poden efectuar anotaci\u00f3ns en concepto de aboamentos polas ditas recadaci\u00f3ns e en concepto de cargos, para o ingreso do saldo delas na conta da tesourar\u00eda destinada \u00e1 centralizaci\u00f3n destes cobramentos\u00bb.<br \/>\n2. O precepto da Orde do 2 de decembro de 2019 que \u00e9 obxecto de modificaci\u00f3n nesta disposici\u00f3n poder\u00e1 ser modificado posteriormente por orde.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira segunda. Habilitaci\u00f3n para o desenvolvemento normativo<br \/>\nFac\u00faltase a persoa titular da conseller\u00eda competente en materia de facenda para ditar cantas disposici\u00f3ns sexan necesarias para o desenvolvemento das previsi\u00f3ns contidas neste decreto no relativo \u00e1 organizaci\u00f3n e materias propias do seu departamento.<br \/>\nDisposici\u00f3n derradeira terceira. Entrada en vigor<br \/>\nO presente decreto entrar\u00e1 en vigor o d\u00eda seguinte ao da s\u00faa publicaci\u00f3n no Diario Oficial de Galicia.<br \/>\nSantiago de Compostela, vinte e cinco de xu\u00f1o de dous mil vinte<br \/>\nAlberto N\u00fa\u00f1ez Feij\u00f3o<br \/>\nPresidente<br \/>\nValeriano Mart\u00ednez Garc\u00eda<br \/>\nConselleiro de Facenda<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>DECRETO 95\/2020, do 25 de xu\u00f1o, polo que se regula o pagamento de recursos xestionados pola Axencia Tributaria de Galicia a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito colaboradoras e mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito a trav\u00e9s de sistemas de terminal punto de venda.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[2814,4],"tags":[2597],"class_list":["post-14733","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-contratacion","category-novedades-normativas","tag-agencia-tributariagalicia"],"acf":[],"yoast_head":"<!-- This site is optimized with the Yoast SEO plugin v28.6 - https:\/\/yoast.com\/product\/yoast-seo-wordpress\/ -->\n<title>Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"es_ES\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"DECRETO 95\/2020, do 25 de xu\u00f1o, polo que se regula o pagamento de recursos xestionados pola Axencia Tributaria de Galicia a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito colaboradoras e mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito a trav\u00e9s de sistemas de terminal punto de venda.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Normativa Municipal\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2020-12-23T12:55:13+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2020-12-24T11:19:25+00:00\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"admin\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Escrito por\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"admin\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Tiempo de lectura\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"11 minutos\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\\\/\\\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733\"},\"author\":{\"name\":\"admin\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\"},\"headline\":\"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA\",\"datePublished\":\"2020-12-23T12:55:13+00:00\",\"dateModified\":\"2020-12-24T11:19:25+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733\"},\"wordCount\":2130,\"commentCount\":0,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"keywords\":[\"Ag\u00e8ncia Tribut\u00e0ria|Galicia\"],\"articleSection\":[\"Contrataci\u00f3n\",\"Novedades Normativas\"],\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"CommentAction\",\"name\":\"Comment\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733#respond\"]}]},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733\",\"name\":\"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-12-23T12:55:13+00:00\",\"dateModified\":\"2020-12-24T11:19:25+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"es\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?p=14733#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Portada\",\"item\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#website\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"description\":\"Comentarios doctrinales\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":{\"@type\":\"PropertyValueSpecification\",\"valueRequired\":true,\"valueName\":\"search_term_string\"}}],\"inLanguage\":\"es\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#organization\",\"name\":\"Normativa Municipal\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\",\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/02\\\/logo-municipal-2-light-2.png\",\"width\":1970,\"height\":221,\"caption\":\"Normativa Municipal\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4\",\"name\":\"admin\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"es\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"url\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"admin\"},\"sameAs\":[\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\"],\"url\":\"https:\\\/\\\/normativamunicipal.com\\\/?author=1\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733","og_locale":"es_ES","og_type":"article","og_title":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","og_description":"DECRETO 95\/2020, do 25 de xu\u00f1o, polo que se regula o pagamento de recursos xestionados pola Axencia Tributaria de Galicia a trav\u00e9s de entidades de cr\u00e9dito colaboradoras e mediante tarxeta de cr\u00e9dito ou d\u00e9bito a trav\u00e9s de sistemas de terminal punto de venda.","og_url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733","og_site_name":"Normativa Municipal","article_published_time":"2020-12-23T12:55:13+00:00","article_modified_time":"2020-12-24T11:19:25+00:00","author":"admin","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Escrito por":"admin","Tiempo de lectura":"11 minutos"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733"},"author":{"name":"admin","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4"},"headline":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA","datePublished":"2020-12-23T12:55:13+00:00","dateModified":"2020-12-24T11:19:25+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733"},"wordCount":2130,"commentCount":0,"publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"keywords":["Ag\u00e8ncia Tribut\u00e0ria|Galicia"],"articleSection":["Contrataci\u00f3n","Novedades Normativas"],"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"CommentAction","name":"Comment","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733#respond"]}]},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733","name":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA - Normativa Municipal","isPartOf":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website"},"datePublished":"2020-12-23T12:55:13+00:00","dateModified":"2020-12-24T11:19:25+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733#breadcrumb"},"inLanguage":"es","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?p=14733#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Portada","item":"https:\/\/normativamunicipal.com\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Pagos Agencia Tributaria de GALICIA"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#website","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","name":"Normativa Municipal","description":"Comentarios doctrinales","publisher":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?s={search_term_string}"},"query-input":{"@type":"PropertyValueSpecification","valueRequired":true,"valueName":"search_term_string"}}],"inLanguage":"es"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#organization","name":"Normativa Municipal","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","contentUrl":"https:\/\/normativamunicipal.com\/wp-content\/uploads\/2026\/02\/logo-municipal-2-light-2.png","width":1970,"height":221,"caption":"Normativa Municipal"},"image":{"@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/normativamunicipal.com\/#\/schema\/person\/2ba8b54e5483d680f2bb3b418ba80ba4","name":"admin","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"es","@id":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/3e14bec6642dd7dc0c0b739f1cdad9ad44d26b9c3d68d0f3f7a2a173854103af?s=96&d=mm&r=g","caption":"admin"},"sameAs":["https:\/\/normativamunicipal.com"],"url":"https:\/\/normativamunicipal.com\/?author=1"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/14733","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=14733"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/14733\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":16196,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/14733\/revisions\/16196"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=14733"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=14733"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/normativamunicipal.com\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=14733"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}